پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

گوش مالی خدا...

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ


منبع : کتاب یازهرا سلام الله علیها

نظرات  (۱۱)

سلام اخوی عزیز واقعا زیبا بود ...........
پیشاپیش عیدتون مبارک ........
عیدتون فاطمی.......
یازهرا

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم دوست گمنام عزیز....
ممنون از حضور گرمت ...
هرروزتان فاطمی
با آرزوی بهترینها برای شما بزرگوار
التماس دعا...
  • من وبابای شهیدم
  • مادرش می گفت:

    یه روز قبل رفتنش بهم گفت،

    وقتی بر گشتم، می خواهم کربلاییت کنم.
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار
    بسیـــــــــــــــــــارعالی بود...خداقوتــــــــ.
    اجرتون باشهدا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    التماس دعا
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام داداش محمدرضا
    همیشه هستی...همیشه کمکم میکنی
    کاش اینقدددددددر بی انصاف نبودم!
    راستی!
    خیلی دلم میخواد بیام سرمزارت پس دعاکن این توفیق نصیب من هم بشه که خیلی دلم میخواد...خیــــــــــلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدا ارادت شما رو نسبت به شهدا مخصوصاً شهید بزرگوار شهید محمدرضا تورجی زاده روز افزون کنه...
    ان شاءالله توفیق زیارت قبر مطهر این شهید قسمت شما و همه دوستداران شهدا بشه..
    التماس دعا
    یـــ زهــــراـــا
    سایه حق
    سلام عشق
    سعادت روح
    سلامت تن
    سرمستی بهار
    سکوت دعا
    سرور جاودانه
    این است هفت سین آریایی
    نوروز مبارک…
  • ღ چـــــــــــــادرخاکی ღ
  • خداوند روحشون رو شادکنه
    پیشونی بندها رو با وسواس زیر و رو می کرد …

    پرسیدم : دنبال چی می گردی ؟

    گفت : سربند یا زهرا !

    گفتم : یکیش رو بردار ببند دیگه ، چه فرقی داره ؟

    گفت : نه ! آخه من مادر ندارم …

    پاسخ:
    پاسخ:
    یـــــــــــــ زهـــــرا ــــــــــا
    مــرا بـالـی اسـت از پـرواز مـانـده

    قـدمهـایی اسـت در آغـاز مـانــده

    شهیــدان! دستهایم را بگیـریـــــــد

    منــم همـــراهِ از ره بــاز مـانـــــده...

    (شادی روح شهداصلــــــوات)

    پاسخ:
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام همنفس خودم..
    ممنون از حضور و این مطالب زیبا ...
    سنگر ما را منور فرمودید بانو
    التماس به خدا

    التماس به خدا عزت است : چرا که اگر اجابت شود ، رحمت است و اگر رد شود ، حکمت است .

    اما التماس به بنده خدا ذلت است : چرا که اگر اجابت شود ، منت است و اگر اجابت نشود خفت است .

    التماس دعا
    سلام همسرم
    شهادت بانو حضرت زهرا(س) تسلیت

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام همنفس خودم..
    ممنون از حضور و این مطلب ناب
    سنگر خودتون رو منور کردید بانو...
    شهادت بی بی جان حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها نیز بر شما تسلیت..
  • خادم الزهراسلام الله علیها
  • این عکسها و نوشته هاشو خودتون به این زیبایی طراحی میکنین؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    بله ...
    نظر لطف شماست
    البته بنده فقط انجام وظیفه میکنم هرچه هست عنایت خدا و شهداست
  • ˙··●❀♥ چـــــــــــــادرخاکی ♥❀●•٠·˙
  • انشالامشکل وبتون حل بشه بزودی

    خدای مهربان در آیه "فَلَمَّا أَسْلَمَا وَتَلَّهُ لِلْجَبِینِ " می فرماید: ابراهیم که اسماعیل را برگونه اش انداخت...
    و بعد ما می مانیم یک دنیا انتظار...این که خب بقیه اش...چه گذشت؟...چه شد؟...بقیه داستان را سکوت می کند و هیچ نمی گوید. انگار خدا در قرآنش نمی خواهد سر بریدن اسماعیل را...خنجر کشیدن ابراهیم را... دل کندن پدر از پسر را... به تصویر بکشد.
    من می گویم...برای شب های زینب...برای شب ها که زینب قرآن زیاد می خواند...برای شب هایی که می رسد به این آیه...من می گویم برای دل زینب بوده...من می گویم خدا هوای دلش را داشته...خیلی


    آیات ۱۰۳ و ۱۰۴- صافات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی