پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

گوشمالی خدا..!

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ
*متن قابل کپی در ادامه عملیات* خدا گوشمالی خوبی به من داد !! عراق «دارخوین» را بمباران کرده بود .از صبح تا غروب مشغول آماده کردن آنجا بودیم شب خسته و کوفته به اردوگاه شهید عرب آمدیم . وقتی رسیدیم نماز تمام شده بود . آنقدر خسته بودم که در  چادر دراز کشیدم همانموقع مسئول تبلیغات لشکر دوید دنبال من و گفت: "تورجی سریع بیا"گفتم چه شده ؟!"گفت: "سفیران ایران در کشور های دیگر آمده اند بازدید از جبهه ،امشب میهمان لشکر هستند مداح هم دعوت کردیم،ولی نیامده، الان همه منتظر دعای کمیل هستند. سریع بیا که آبرویمان دارد میرود."با اصرار او به مسجد آمدم، شروع کردم به خواندن، مجلس خیلی خوبی بودخودم باور نمیکردم. بعد از دعا حاج حسین خرازی گفته بود: "محمد امشب کولاک کرد، وقتی دعا تمام شد، برگشتم داخل چادر .خیلی خسته بود م یک دفعه یادم افتاد نماز نخوانده ام،!! به خودم گفتم: "وای به حال تو! مستحب را گرفتی، واجب رها شد! سریع نماز را خواندم، شام و سوره واقعه و بعد مشغول استراحت شدم... ساعت حدود 12 بود که یک دفعه یادم افتاد  وضو نداشتم ! بلند شدم وضو گرفتم و دوباره نماز خواندم اما دیگر نخوابیدم ! مناجات من تازه شروع شد! تازه فهمیدم  خدا چه لطفی در حق من کرده ...غرور من را گرفته بود، با خودم گفته بودم: "با این که خسته بودی عجب دعایی خواندی !" اما خدا گوشمالی خوبی به من داد! به من فهماند حال را خدا می دهد، توکه اصلا وضو نداشتی . نماز واجب توهم رفت !"

نظرات  (۲۵)

  • کنــیز فـــاطمـــه
  • سلام . پست زیبایی بود. اتفاقا گوشمالی خوبی هم برای من بود. امروز من هم متاسفانه متوجه شدم که واجبات رو رها کردم و چسبیدم به مستحبات!!!
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و حسن توجه شما... متاسفانه خیلی از ماها واجبات رو رها کرده به مستحبات چسبیدیم...
  • امید آخرین فاطمه
  • سلام بزرگوار
    خاطره زیبایی بود . استفاده بردم .
    سلام بر شهداء ، سلام بر شهید تورجی . خوشا به حالشان .
    شهادت نصیب تون .
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و حسن توجه شما... ان شاءالله... محتاج دعای خوبان.
    سلام گرامی ، طاعات و عبادات شما قبول درگاه احدیت ، عید شما مبارک ... ////

    منی که مایه ننگم به حد رسوایی

    چگونه از تو بخواهم به دیدنم آیی ؟

    چو خویش یار تو دیدم چه نیک فهمیدم

    عزیز فاطمه مهدی چقدر تنهایی ... ////

    //// الهـــــم عجـــــل الولیک الفــــــرج ////
    پاسخ:
    سلام و نور... ممنون از حضور و لطف شما...
    در برابر هیچ دعوتی مقاومت نکن!شاید ارزش یه بار امتحان رو داشته باشه.همین الان دعوتی ;-)
    ممنون از حضورتون بزرگوار

    عید شما هم مبارک
    ممنون که اول راه تجدید بلاگ ما رو تنها نمیذارید
    دلم برای آشنای غریب تنگ شده
    مثل همیشه و دوباره رنگ غربت گرفته
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • خادم الشهدا
  • سلام همسنگر

    این متن و کپی میکنم البته بااجازتون

    عالی بود
    و حداقل بیش از یک تلنگر برای من
    احساس ریاکاری میکنم
    نمازهای سرسری و آخر وقت
    زمزمه های خدا رو در گوشم احساس میکنم اما....
    این مطلب رنگ و بوی خدا رو داشت

    دیروز مطمئن شدم برای شهادت راه طولانی در پیش دارم

    دیروز با تمام وجود درک کردم مثل خیلیا سر در لاک خود فرو بردم

    دم از شهادت میزنم اما در عمل....

    و میدونم نام شهیده برازنده ی من نیست

    همون جایگاه خادم الشهدا از سرم زیاد است
    پاسخ:
    سلام و نور... ممنون از حضور و حسن توجه شما.. استفاده از تمامی مهمات قرارگاه بلامانع است، فقط باید عوارضی اون که سه صلوات هست رو پرداخت کنید!! ان شاءالله شهادت قسمت همه عاشقان و دلسوختگان... در پناه خدا زهرایی بمانید... التماس دعای فرج و شهادت
  • سیستم وبلاگدهی لاین بلاگ
  • سیستم وبلاگدهی رایگان لاین بلاگ با تمام امکانات شروع به کار کرد
    لاین بلاگ اولین سیستم جامع وبلاگ نویسی فارسی می باشد
    با لاین بلاگ همیشه در سطر جستجو های گوگل خواهید بود

    ویژگی های لاین بلاگ:
    دارای سیستم بهینه سازی خودکار گوگل و یاهو
    ثبت سریع وبلاگ در تمام موتورهای جستجوی ایرانی و خارجی
    دارای سیستم آمارگیری دقیق و کامل
    سرعت بسیار بسیار سریع هنگام باز شدن صفحه وبلاگ
    دارای محیط کاربری جامع و آسان
    ثبت خودکار وبلاگ در هزاران دایرکتوری وبلاگهای ایرانی
    افزایش فوق العاده سریع بازدید
    تبلیغ رایگان وبلاگ شما در هزاران سایت
    امکان چت بین کاربران لاین بلاگ
    قالب های جدید برای تمام سلیقه ها

    امکاناتی که در آینده به لاین بلاگ اضافه می شود:
    تبلیغات رایویی و تلویزیونی برای بالا بردن آمار وبلاگ داران
    ارسال پیامک رایگان توسط وبلاگ داران
    ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان برای وبلاگ داران

    ---- پس همین حالا وبلاگ خود را در لاین بلاگ ایجاد کنید ----

    http://lineblog.ir/
    پرقدرت ترین و حرفه ای ترین سیستم وبلاگدهی فارسی

    جز اولین کسانی باشید که در عضو لاین بلاگ می شود
    خوشحال میشم با هم تبادل داشته باشیم
    با تبادل لینک بازدید هر دوتامون بالا میره
  • ساکنان آسمان
  • سلام برادر بزرگوار
    خیلی زیبا بود
    مامخلص شهید تورجی زاده وسایر شهدا هم هستیم
    ممنون از حضورتون درپناه حق
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و حسن توجه شما...
  • عاشق شهدا
  • سلام...
    «بعد از ماجرای بالا محمد خیلی به این مسائل توجه میکرد.بارها فرمانده گردان،حتی معاون لشکر از محمد خواسته بودند برای بچه ها بخواند .اما او اول به حال درونی خودش نگاه میکرد.اگر آمادگی درونی نداشت،یا در آن جلسه بوی ریا و غیر خدا حس می کرد نمیخواند.
    به نقل از کتاب یا زهرا(س)
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما.. کاش ما هم به درون خود نگاه میکردیم!!!
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • اصول و ویژگی های اساسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران:اسلامی بودن -ولایی بودن - مردمی بودن- خودکفایی - سادگی - اقتدار- و تدافعی التماس دعا - بک یا الله
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • اصول و ویژگی های اساسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران:اسلامی بودن -ولایی بودن - مردمی بودن- خودکفایی - سادگی - اقتدار- و تدافعی التماس دعا - بک یا الله
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما.. محتاج دعای خوبان
    سلام و صلوات خدا بر شهیدان
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم... سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما..
    وامابعد...
    سلام ،
    « قلب هایی که از یاد خدا غافل شدند پس خداوند محبت غیر خودش را به آنها می چشاند.»
    به روز ومنتظر حضور سبزتان
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و دعوت شما... اللهم عجل لولیک الفرج
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • حتی افرادی هم که معتقدند سرنوشت همه از قبل تعیین شده

    و قابل تغییر نیست ،

    موقع رد شدن از خیابان ابتدا دو طرف آن را نگاه می کنند...
    پاسخ:
    چه زیبا...
    سلام.خیلی از ماها فک میکنیم کارمون درسته و زود ب خودمون میبالیم ولی ب قول این شهید حال خوب و هرچیزی ک داریم رو خدا میده ای کاش ک این جمله همیشه یادمون باشه.
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران اهواز
  • باسلام .سالروز تخریب حرم بقیع بر دلدادگان حریم ولایت تسلیت باد.
    سـلام من به مــدینه، به آسـتان رفیــــعش
    به مسجـد نبـــوی و به لاله های غـــــریبش
    سلام من به علی و به حلم و صـبر عجیبش
    سلام من به بقیــع و چهـار قبـــــر ِ غــریبش
    نشـسته باز دلـم پشت دربــــــــ بسته آنجـا
    گـرفته باز دلــــــــم بهر قبر مخفی زهــــــرا

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما.. خدا لعنت کنه وهابیت کثیف رو... در پناه خدا زهرایی بمانید.. التماس دعای فرج و شهادت..
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • ما شهیدان جنون بودیم ازاهل قدیم ، سنگ قبر ماست دریا نقش سنگ ما نسیم ، شهر ما آن سوی آبی هاست دور از دسترس ، شهر ابراهیم ادم شهر لقمان حکیم ، اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم ، خاک آن عرشی ست گلهایش زیارتنامه خوان سنگ هایش آسمانش بالهای یاکریم ، شهر ما آبادی عشق است اما راز عشق ، عشق یعنی واژه های رمز قرآن کریم عشق یعنی قاف و لام قل هو الله احد عشق یعنی بای بسم الله ارحمن الرحیم
    ------------------
    ای شهدا،دنیای بی شما و بی امام سخت است ! ای خوش انصاف ها ، اینجا دیگر با خاموشی بلدوزرهای جهادگران ،سنگر و خاکریزی که صداقت و درستی را بنا کند یافت نمی شود.اینجا فانوس ها خاموش است.خیانت به رفیق قاموس و جاویدان و رسیدن به جاه و مقام به بهای خاموشی عزت نفس است . ای شهدا اینجا دیگر از عروج خبری نیست و همه از برای "فنا"دست و پا می زنند . دست های ناپاک به هم گره خورده تا بر نسل جوان امروزی روح بی اعتقادی و دین زدگی را جریان دهد.
    -----------------

    شهید سید مرتضی آوینی
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • ما شهیدان جنون بودیم ازاهل قدیم ، سنگ قبر ماست دریا نقش سنگ ما نسیم ، شهر ما آن سوی آبی هاست دور از دسترس ، شهر ابراهیم ادم شهر لقمان حکیم ، اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم ، خاک آن عرشی ست گلهایش زیارتنامه خوان سنگ هایش آسمانش بالهای یاکریم ، شهر ما آبادی عشق است اما راز عشق ، عشق یعنی واژه های رمز قرآن کریم عشق یعنی قاف و لام قل هو الله احد عشق یعنی بای بسم الله ارحمن الرحیم
    ------------------
    ای شهدا،دنیای بی شما و بی امام سخت است ! ای خوش انصاف ها ، اینجا دیگر با خاموشی بلدوزرهای جهادگران ،سنگر و خاکریزی که صداقت و درستی را بنا کند یافت نمی شود.اینجا فانوس ها خاموش است.خیانت به رفیق قاموس و جاویدان و رسیدن به جاه و مقام به بهای خاموشی عزت نفس است . ای شهدا اینجا دیگر از عروج خبری نیست و همه از برای "فنا"دست و پا می زنند . دست های ناپاک به هم گره خورده تا بر نسل جوان امروزی روح بی اعتقادی و دین زدگی را جریان دهد.
    -----------------

    شهید سید مرتضی آوینی
    پاسخ:
    بسیار عالی...
  • سردار خیبر

  • گفتگو با خــــــدا

    در رویاهایم دیدم که با خدا گفتگو میکنم
    خدا پرسید : پس تو می خواهی با من گفتگو کنی ؟
    من در پاسخ گفتم : اگر وقت دارید
    خدا گفت : وقـت من بینهایت اسـت
    پرسیدم : چه چیز بشر تو را سخت متعجب می سازد ؟
    خدا پاسخ داد : کودکیشان
    اینکه آنها از کودکیشان خسته می شوند و عجله دارند که بزرگ شوند و دوباره پس از مدتها آرزو می کنند باز کودک شوند
    اینکه آنها سلامتی خود را از دست می دهند تا پول بدست آورند و پولشان را از دست می دهند تا سلامتی از دست رفته را باز جویند
    اینکه با اضطراب به آینده می نگرند و حال خویش را فراموش می کنند
    بنابراین نه در حال زندگی می کنند نه در آینده

    ..........................
    سلام و ادب و آرزوی داشتن روز خوب
    واقعان زیبا کار شده فونتهای روی متن
    و عکس این شهید

    لبیک یا زینب
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور، لطف و حسن توجه شما سردار عزیز... متن بسیار جالبی بود. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران اهواز
  • سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا!

    سلام و عرض ادب والتماس دعا
    پاسخ:
    سلام ونور... سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانیم... و ما ماندیم و قدر نشناسی می کنیم!!!! ممنون از حضور و لطف شما بزرگوار.. محتاج دعای خوبانی چون شما... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت
    سلام وب خیلی عالی دارید !
    اجرتون با فاطمه زهرا!
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و حسن توجه شما.. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • حـضـرتـــــــ بـاران ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • با سلام و صلوات و عرض تبریک دهه کرامت حضور شما مهدی یاور بزرگوار. احتراما به ختم قرآن کریم دعوتید. لطفا جهت مشارکت در این ختم پرخیر و برکت جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید. جزاکم الله خیرا


    نیت ختمها تعجیل در ظهور و حضرت ولی عصر ختم قرآن گروهی هر ماه برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر(عج)

    و سعی و تلاش جدی در تهذیب نفس ( انجام واجبات و ترک محرمات جهت خشنودی حضرت)


    و آمادگی برای سربازی امام زمان عج الله و شهادت در پیشگاه مولا

    و ذخیره آخرت و چراغ شب اول قبرمان باشد


    به نیابت از شهدا و امام شهدا

    زمان قرائت: از اول تا پایان مرداد ماه



    https://hammihan.com/users/users2017b/status/thumbs/thumb_HamMihan-2018156122654780481517737083.5809.jpg
    پاسخ:
    عاشقی دردسری بود نمی دانستم حاصلش خون جگری بود نمیدانستیم پرگرفتیم ولی باز به دام افتادیم شرط ، بی بال و پری بود نمیدانستیم... سلام و نور.. ممنون از حضور سبز و لطف همیشگی شما بزرگوار.. خدا خیرتون بده بابت دعوت نورانیتون.. سهم قرارگاه ما جزءهای 29و30 در پناه خداو امام زمان(عج)زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
  • الهــــــی
  • سلام

    زآستان رضا سرخط امان دارم ٬ رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
    اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
    ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم ٬ درین چمن به صد امید آشیان دارم
    پیشاپیش ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت
    ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض میکنم . . .

    پاسخ:
    تا گوهر اشکم سر بازار نیاید کالای مرا هیچ خریدار نیاید خوارم من و در سینه من عشق شکفته است تا خلق نگویند گل از خار نیاید ای حجت هشتم که خدا خوانده رضایت مدح تو جز از خالق دادار نیاید نومیدی و درگاه تو بی سابقه باشد هر کار ز تو آید و این کار نیاید دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت جایی ننوشته است گنهکار نیاید... سلام ونور.. دهه نورانی کرامت بر شما مبارک.. ممنون از حضور و لطف همیشگی شما بزرگوار.. در پناه خدا و امام زمان(عج)زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
    سلام
    واقعا قشنگ بود..
    به تازگی کتاب خاطرات ایشون رو خوندم
    این خاطره یعنی شهدا معصوم نبودند ولی با تذهیب نفس جدی که داشتند و مناجات هاشون به خدا نزدیک شدند..
    همچنین هنگام گناه از کرده خود بسیار پشیمان بودند اما از رحمت الهی نا امید نمیشدند..
    نسءل الله منازل الشهدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی