پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

شهادتش نزد خدا ثبت شده بود...

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۴ ق.ظ
*متن قابل کپی در ادامه عملیات****شادی روح بلند شهدا و امام شهدا فاتحه و صلوات*** شهادتش نزد خداوند ثبت شده بودشب عید قربان بود که خواب دیدم پسرم اکبر، به خانه آمد؛ولی قصد دارد تا خیلی زود برگردد. از او پرسیدم مادر جان حالاکه آمدی چرا شتاب می کنی؟ مدتی پیش ما بمان.او گفت: "مادر من برای انجام مأموریتی آمده ام وباخود گفتم تااینجا که آمده ام، سری هم به شما بزنم.پرسیدم مأموریتت چیست؟ گفت:"من مأمور شده ام بیایم و یک نفر را همراه خود ببرم." گفتم او چه کسی است؟پاسخ داد: "اگر او را ببینی حتماًخواهی شناخت." حرفش که تمام شد با من خداحافظی کرد و خواست تا برود،دیدم سرهنگ بابایی به همراه اکبر در حالی که دست در دست هم دارند با خوشحالی در حال رفتن هستند.بعد از ظهر روز بعد که عید قربان بود، خبر شهادت سرهنگ بابایی را از اخبار رادیو اعلام کردند و دانستم که شهادت شهید بابایی نزد خداوند ثبت شده بود....************ عباس نمازش را بسیار با آرامش و خشوع می خواند.بعضی وقت ها که فراغت بیشتری داشت آیه «ایاک نعبد و ایاک نستعین»را هفت بار با چشمانی اشک بار تکرار می کرد.او همیشه نمازش را در  اول وقت می خواند و ما را نیز به نماز اول وقت تشویق می کرد...به نقل از همسر شهید بابایی و مادر شهید اکبر عربیان منبع:کتاب پرواز تا بی نهادت

نظرات  (۲۵)

  • یه پیشنهاد خوب
  • ما الگوریتم جدید گوگل را کشف کردیم
    .
    .
    .
    لاین بلاگ اولین سیستم وبلاگ دهی رایگان و سازگار با الگوریتم جدید گوگل می باشد
    تمام وبلاگ های ایجاد شده در لاین بلاگ در خطوط اول گوگل هستند
    شما هم یک وبلاگ پربازدید داشته باشید
    با ساخت وبلاگ در لاین بلاگ مطالب شما در صفحات اول گوگل خواهد بود
    فقط یک بار امتحان کنید
    ما وبلاگ شما را رایگان سئو می کنیم

    http://lineblog.ir/
  • کـــنیز فــــاطمه
  • سلام ممنون از دعوتتون و ممنون از پست عالیتون
  • خادمة الزهرا سلام الله علیها
  • سلام بزرگوار
    عید غدیر بر شما هم مبارک
    ان شاالله نوبت ما هم که شد یکی از همین شهدا بیاد دنبالمون ....
    خدایا یعنی میشه؟!!

    حق با شماست بزرگوار
    من شرمنده ام
    امیدوارم بتونم جبران کنم.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما... ان شاءالله روزی و قسمت همه عاشقان شهادت... شرمندگی برای دشمنان روسیاه اسلام و انقلاب و سعودیهای بی دین... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت...
  • یاسمین زهرا
  • سلام علیکم

    ممنون از حضور سبزتون

    ممنون از پست زیباتون

    خداوند روح شهدای عزیز و بخصوص این دوشهید بزرگوار رو قرین رحمت واسعه ی خودش کنه.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف و حسن توجه شما.. الهی آمین.. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • پدر آسمونی خودم
  • با سلام خدمت شما بزرگوار
    بسیار تاثیر گزار بود
    خوش به سعادت شهدا
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و حسن توجه شما.. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • محمدرضا شیخی
  • سلام علیکم

    اونایی که میگن ذهن شهدای کم سن و سال ما رو تو جبهه ها شستن وجود کسانی مثل شهید بابایی و شهید چمران و سایر شهدای تحصیل کرده در خارج از کشور بهترین جواب برای یاوه سرایی آنهاست


    شهید بابایی برای دوری از عمل و دعوت حرام استادش در آمریکا که زن بود از نمره بیست امتحانش صرف نظر کرد

    شهید چمران آن همه رفاه در آمریکا را رها کرد زن و فرزند آمریکاییش را رها کرد با ثروتش و رفت در لبنان و فلسطین با اسراییل جنگید و بعد رفت در پاوه و خوزستان با منافقین و عراقیها جنگید


    شهید بابایی عزیز از مراسم حج گذشت و زودتر از حجاج حاجی شد او مستقیم پیش خدا رفت


    آری ذهن شهدای ما راشستشو داده اند با ایثار و فداکاری

    برای یک عده مفت خور که با پا گذاشتن روی خون شهدا پستها را کسب کرده از منافقین دفاع میکنندو یا بدون کسب هیچ پستی طوطی وار حرفهای منافقین را لقلقه زبان کرده گاهی دایه دل سوز تر از مادر می شوند و میگویند بچه های مردم را به کشتن دادند و خودشان بر تخت نشستند و گاهی با تناقض گویی میگویند شهدا گول خوردند


    اینها همانها هستند که امام حسن ع را تنها گذاشتند تا خون به جگر شد,علی ع را یاری نکردند تا با چاه درد دل خود را باز گوید و حسین ع را در معرکه حرمله ها و شمر ها و این سعدهای ملعون تنها گذاشتند


    ما اهل کوفه نیستیم علی ع تنها بماند


    برای شادی روح شهدای اسلام علی الخصوص شهید بابایی,شهید چمران و شهید عبیرضا حجتی صلوات بر محمد و آل محمد


    اللم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدایهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.. سلام ونور... ممنون از حضور و این مطالب ارزشمند، بسیار عالی و بجا بود... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت
  • مریدشهداء
  • بسم رب الشهداء والصدیقین
    سلامبزرگوار ...به میهن بلاگ مهاجرت کردم.
    شمع، غاده و چمران
    همیشه فکر می‌کرد چمران آدم دل‌سختی باشد. اصلاً فکر نمی‌کرد بتواند او را ببیند. حضرت حجت‌الاسلام ـ امام‌جمعه صور ـ برای عیادت پدرش به خانه غاده می‌رود و به هنگام خروج یک تقویم از سازمان امل به غاده هدیه می‌دهد. در این تقویم دوازده نقاشی بود. شب هنگام وقتی غاده به تقویم نگاه می‌کند نظرش به یک نقاشی زیبا با یک دنیا حرف می‌افتد؛ شمعی که بین یک سیاهی نوری کوچک و کوتاه بود. زیر آن نوشته‌شده بود: «من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم، ولی با همین روشنایی کوچک فرق ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می‌دهم و کسی که به دنبال نور است این نور هرچه قدر کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود.» این نقش و این جمله غاده را به گریه انداخت و سؤال اینجا بود که نمی‌دانست نقاشی را چه کسی کشیده است؟
    یا حق
    پاسخ:
    سلام ونور... چه خوب که با میهن مهاجرت کردید، بلاگفا دیگه امن نیست... ممنون از حضور و دعوت شما.. ان شاءالله خدمت میرسیم... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
    وامابعد...
    سلام بزرگوار
    این روزها در فیس‌بوک خبرهایی هست. کمپین‌های «نه به حجاب اجباری»، رفته رفته در حال قوت است و فن پیج‌های مختلف در حال قوت گرفتن است. آزادی‌های یواشکی هم که گل سر سبد این روزها شده است.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما... بله متاسفانه.. اوضاع بدیه!!!! در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • ایثار و از خود گذشتگی امری است دینی، اخلاقی و انسانی و بسیار نیکو و پسندیده که در هر آیین و مذهبی ستوده شده و درباره‌ی آن سفارشات زیادی شده است. ایثار در فرهنگ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اسلام به عنوان اوج وارستگی مؤمن و نشانه‌ی بارز پیوستگی به خدا و مکتب تلقی شده و در قرآن از آن برای آزمودن صلاحیت رهبری امامت نام برده شده است.حضرت ابراهیم (ع) پیش از رسیدن به امامت، با ایثار آزمایش شد و امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به خاطر ایثار مورد ستایش قرآن قرار گرفتند. علی (ع) در ایثار جان، آن چنان پیش رفت که حتی بر جبرییل و میکاییل پیشی گرفت و ملائک و عالم آسمان‌ها را به حیرت واداشت و عامل مباهات پروردگار عالم شد.همچنین واقعه‌ی عاشورای حسینی، نقطه‌ی اوج و قله‌ای از ایثار و شهادت در طول تاریخ تشیع به شمار می‌رود که سرشار از نکات عبرت آموز برای تمام شیعیان و مسلمین جهان اسلام به شمار می‌آید.
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما برادر ارجمند و بزرگوار... شما نور و چراغ قرارگاه ما هستید، وجود نورانی شما به ما دلگرمی میده، مطلب فوق العاده ای بود خوش به سعادت شما که از ایثارگران هستید.. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام،خداقوت

    ممنون از حضور گرم و دعوتتون برادر

    عید غدیر بر شما مبارک

    مطلب بسیار زیبایی بود

    ان شاءالله در ولایت حضرت علی علیه السلام ثابت قدم بمانیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما ، اما چه بی نام و نشان؟؟؟ در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • سـردار خـیـبـر

  • * قبور شهدا و اجساد و ابدان معلولان، زبان گویایی است که به عظمت
    روح جاوید آنان شهادت می دهد.
    پاسخ:
    بسیار عالی..
  • سـردار خـیـبـر

  • می خواست برگرده جبهه بهش گفتم:
    پسرم! تو به اندازه ی سنّت خدمت کردی بذار اونایی برن جبهه که نرفته اند
    چیزی نگفت و ساکت یه گوشه نشست…
    … وقت نماز که شد ، جانمازم رو انداختم که نماز بخونم دیدم اومد و جانمازم رو جمع کرد...
    خواستم بهش اعتراض کنم که گفت:
    این همه بی نماز هست! اجازه بدید کمی هم بی نمازا ، نماز بخونند
    دیگه حرفی برا گفتن نداشتم خیلی زیبا ، بجا و سنجیده جواب حرف بی منطقی من رو داد
    پاسخ:
    اینکه میگن شهدا باهوش و زرنگ بودند قطعاً همین بوده، چه زیبا و منطقی حرفش را زد... سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما اقا روزبه عزیز... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت..
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران

  • شهید سید مرتضی آوینی

    1)الهی اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی‌خوانی، ما را بسوز آنچنان که هیچ‌کس را آنگونه نسوخته باشی.

    2)شهادت پایان نیست، آغاز است، تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدس آن راه یابد. تولد ستاره‌ای است که پرتو نورش عرصه زمان را در می‌نوردد و زمین را به نور رب‌الارباب اشراق می‌بخشد.

    3)شهادت قلبی است که خون حیات را در شریان‌های سپاه حق می‌دواند و آن را زنده نگه می‌دارد.

    4)شهادت، جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و حیات نهضت ما در خون شهید است.

    5)شهید منتظر مرگ نمی‌ماند، این اوست که مرگ را برمی‌گزیند. شهید پیش از آنکه مرگ ناخواسته به سراغ او بیاید، به اختیار خویش می‌میرد و لذت زیستن را نیز هم او می یابد نه آن کس که دغدغه مرگ حتی آنی به خود او وانمی‌گذاردش و خود را به ریسمان پوسیده غفلت می‌آمیزد.
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما استاد ارجمند و بزرگوارم.. خیلی خیلی عالی بود.. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت...
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران

  • اطلاعیه


    سلام بر پرچمدار کربلا ،سلام بر قمر بنی هاشم،سلام برفدایی حسین (ع) و سلام بر رهروان راستین کربلا



    سلام ؛ به خانه ی جانبازان والامقام خوش آمدید. ( نشانی وبلاگ http://www.janbaz-8 .blogsky.com )



    و با عنوان ساعتی پای درد دل جانبازان )


    بدینوسله باطلاع مدیران( برادران و خواهران و فرزندان گهربار در عرصه نشر فرهنگ دین و ایثار و شهادت ) محترم وبلاگها و سایت های ارزشی فرهنگ دین و ایثار و شهادت میرساند که وبلاگ فوق جایگزین وبلاگ قبلی ساعتی پای درد دل جانبازان در بلاگفا ( تا اطلاع ثانوی )گردیده است .لذا نیاز به حضور و همراهی و رهنمودات شما سروران و بزرگواران و تلاشگران خستگی ناپذیر در عرصه نشر و احیای دین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت دارد لذا

    منبعد جهت ارائه نظرات و حضور سبزتان به آدرس جدید



    (http://www.janbaz-8 .blogsky.com )



    مراجعه فرمایید .



    با سپاس فراوان











    جانباز دفاع مقدس هوشمند ( مرید و خادم جامعه ایثارگران و



    خانواده معظم شهدا و شما سروران و بزرگواران )
  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران

  • اطلاعیه


    سلام بر پرچمدار کربلا ،سلام بر قمر بنی هاشم،سلام برفدایی حسین (ع) و سلام بر رهروان راستین کربلا



    سلام ؛ به خانه ی جانبازان والامقام خوش آمدید. ( نشانی وبلاگ http://www.janbaz-8 .blogsky.com )



    و با عنوان ساعتی پای درد دل جانبازان )


    بدینوسله باطلاع مدیران( برادران و خواهران و فرزندان گهربار در عرصه نشر فرهنگ دین و ایثار و شهادت ) محترم وبلاگها و سایت های ارزشی فرهنگ دین و ایثار و شهادت میرساند که وبلاگ فوق جایگزین وبلاگ قبلی ساعتی پای درد دل جانبازان در بلاگفا ( تا اطلاع ثانوی )گردیده است .لذا نیاز به حضور و همراهی و رهنمودات شما سروران و بزرگواران و تلاشگران خستگی ناپذیر در عرصه نشر و احیای دین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت دارد لذا

    منبعد جهت ارائه نظرات و حضور سبزتان به آدرس جدید



    (http://www.janbaz-8 .blogsky.com )



    مراجعه فرمایید .



    با سپاس فراوان











    جانباز دفاع مقدس هوشمند ( مرید و خادم جامعه ایثارگران و



    خانواده معظم شهدا و شما سروران و بزرگواران )
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف شما استاد بزرگوار و ارجمند.. با حضور سبزتون قرارگاه ما را نورانی کردید.. چشم حتماً.. این قالب جدید سنگرتون جایی برای نظر گداشتن نداره؟؟ در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت...
    و اما بعد...
    سلام و صلوات
    بوی بهشت را استشمام کنیم...
    سلام بزرگوار مدتی مدید از وبلاگ نویسی و دوستان عزیز به دور بودمو ان هم به دلیل خیری که خداوند رحمان به من حقیر همسر عزیزم عنایت کرد و دختری زیبا به ما بخشید...
    دوستان گرامی دعا کنید تا بتونیم در سایه رحمت خداوندی و نگاه ائمه اطهار فرزند عزیزمون رو خوب تربیت کنیم...انشاءالله
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام ونور.. به به به سلامتی قدم نورسیده مبارک. ان شاءالله به برکت امام زمان و اهل بیت در زیر سایه خداوند و پدر و مادر فرزندی صالح و سالم براتون باشه و بتونید امام زمانی تربیتشون کنید... ممنون از حضور و لطف شما.. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و شهادت.
  • الهـــــــــی
  • الهی ...
    سه خصلت است که نمی گذارد از درگاهت چیزی بخواهم ،
    و فقط یک خصلت است که مرا به آن ترغیب می کند ؛

    آن سه خصلت عبارتند از :
    فرمانی که داده ای و من در انجامش درنگ کرده ام ،
    و کاری که مرا از آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ،
    و نعمتی است که عطا فرموده ای ولی من در شکرگزاریش کوتاهی نموده ام ...

    و اما تنها مساله ای که مرا به سویت می خواند :
    تفضل و مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ،
    و چشمِ امید به تو بسته است ...

    همه ی لطف و احسانت از روی تفضل ،
    و همه ی نعمتهایت بی سبب و بدونِ زمینه ی استحقاق است ...
    " دعای 12 صحیفه ی سجادیه - بخش 1 تا 3 "
    ✪❇ نگین مهدویت ✪❇


    سلام بزرگوار

    من کامنت تبریک عید سعید قربان ثبت کردم

    ولی گویا نرسیده نیست گفتم در جریان باشید

    بزرگوار

    ان شاء الله موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف همیشگی شما بزرگوار.. بزرگوارید.. همچنین متقابلا تبریک و تهنیت عرض میکنم اعیاد رو.. خدا حافظتون باشه.. در پناه خدا زهرایی بمانید.
    سلام...
    ز فراق حرمت روز و شبم از غـصه یکیست...
    آخر دست و روبوسی زوار مرا کشت حسین(ع)!!!
    پاسخ:
    سلام ونور... بسیار عالی..
  • باران بهشتی
  • با سلام. عید شما مبارک

    http://s8.picofile.com/file/8267744426/photo_2016_09_17_23_06_30.jpg

    خدمت جناب حجتی بزرگوار عرض ادب و احتارم. خدا قوت
    کم پیدایین؟
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف همیشگی شما بزرگوار.. همچنین بر شما هم مبارک. کم سعادتی بود. تشکر از هدیه زیباتون. در پناه خدا زهرایی بمانید.
    کوچه هایمان را به نامشان کردیم ، که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم

    بدانیم

    گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می رسیم

    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما.. بسیار زیبا.
    سلام ممنونم از حضورتون...ان شاالله موفق باشید..
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما.. همچنین. در پناه خدا زهرایی بمانید...
    سلام بزرگوار

    آپم تشریف بیارین.
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف و دعوت شما.. چشم حتما.. در پناه خدا زهرایی بمانید.
    سلام خدمت شما.از اینکه به پیام این حقیر رسیدگی کردین،ممنونم.بابت اینکه فرمودین اگه کسی رو سراغ داشتین معرفی می کنین،دست گلتون درد نکنه.ما یه گروه اینترنتی دردمند هستیم که میخوایم و آرزو داریم،که ان شاءالله مانعی،هر چند کوچک،از سر راه منجی بشریت،حضرت مهدی(عج) برداریم.خدا خیرتون بده.
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام ونور.. وظیفه بود.. ان شاءالله در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
    عالی بود..
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و حسن نظر شما.. همچنین تشکر بخاطر نشر و اطلاع رسانی مستند علمدار.. در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
  • جامانده از قافله
  • سلام علیکم:
    شما شهدا بوی آسمان دارید پس به حرمت خدای آسمانها شفاعتمان کنید. بال و پر پرواز گرفته اید. اما
    گاه گاهی نیز خبر از زمینیان غبارآلود بگیرید و پاکمان کنید.
    روح همه شهدا و امام شهدا شاد
    موفق وپاینده باشید
    پاسخ:
    به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی