پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

بهجت عـــارفان(2)

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ب.ظ

نظرات  (۱۵)

سلام
سنگر خیلی خوبی دارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون.
  • ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
  • من ســـــــاده دلـــــم بـه دلـی کار نـدارم

    جز حضـــرت ارباب خـریــــــــــدار نـدارم

    با لطمـــــــه بـروی بــــــدن خود بنــــوشتــم

    مـن مست حـسـیـنـیـــم بـه کسـی کار نـدارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    صلی الله علیک یا مظلوم یا ابا عبدالله
  • من وبابای شهیدم
  • تقدیم به همه شهدای گمنام :

    سفر کرده ‏ام تا بجویم سرت را / و شاید در این خاکها پیکرت را

    من اینجایم ای آشنای برادر/ همان جا که دادی به من دفترت را

    همان جا که با اشک و اندوه خواندی‏ / برایم غزل واره‏ی آخرت را

    پاسخ:
    پاسخ:
    یا زهرا سلام الله علیها
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار

    ممنون از حضورتون
    پست خوبی بود...تشکر

    جنازه پسرشونُ که آوردند
    چیزی جزء دو سه کیلو استخون نبود
    پدر سرشو بالا گرفت و گفت:
    حاج خانم غصه نخوری ها!!!
    دقیقا وزن همون روزیه که خدا بهمون هدیه دادِش....

    التماس دعای فـــــــــــــــــــــــــرج
    یاحق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از حضور شما و این مطلب زیبا...
    یا زهرا سلام الله علیها
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • خوشنودى خدای تعالى را جستجو نمودم، پس آن را در نیکى به پدر و مادر یافتم.

    توانگرى را جستجو نمودم، پس آن را در قناعت یافتم.

    آسایش قلب را جستجو نمودم، پس آن را در کمى ثروت یافتم.
  • مدیون شهدا
  • از طلوع رنگ رنگ انتظار
    تا غروب لحظه های ماندگار
    من نشستم کنج دیوار دلم
    تا بیاید صاحب این روزگار

    پاسخ:
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • پلـاک خونی
  • سلام.
    مطالبتون مفید واقع شد
    این هفته به روزم با خاطرات جذابی از جنگ تحمیلی و ادامه ی مطالب شهید کریمی.
    این هفته رو ازدست ندید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور و دعوت شما
    حتما
    مطلبتون خوبه من آپم
    ای کاش همه این طور عمل کنن.....
    راستی آپم خوشحال میشم بیاین و نظر بدین

    پاسخ:
    پاسخ:
    ایکاش....
    ممنون از دعوتتون.
  • به یادشهدای گمنام
  • بابام گفت پسرم کجا بودی؟

    گفتم: پایگاه

    گفت:خجالت نمیکشی چفیه میندازی گردنت میری تو خیابون

    گفتم :نه برای چی بابا

    گفت :بهت متلک نمیگن دوستات

    گفتم : بگن برام هدفم مهمتر از حرف دوستامه

    گفت :میدونی تو از من مرد تری

    گفتم : شما جبهه رفتی جانبازی ولی من هنوز اول راهم

    گفت :اون موقع که از جبهه میومدیم اولین نفری که تو خیابون میدیدمون چفیه مون رو به عنوان تبرک میگرفت ازمون

    ولی حالا ....

    گفتم :بابا بسیجی تا آخرش ایستاده و وقتی از پا میوفته که سرش روی نیزه باشه

    بعد دوتایی زدیم زیر گریه
    حرم امام رضا به یاد شما و خونوادتونم بودم.
    ناسلامتی من بچه مشهدم...


    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون .
    خوش به حال شما
    هر وقت حرم آقا رفتید خیلی التماس دعا
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار

    ممنون ازحضورگرمتون

    نوجوانی شهید ابراهیم امیرعباسی

    مادر بهش گفت: ابراهیم، سرما اذیتت نمی کنه؟

    گفت: نه مادر، هوا خیلی سرد نیست.

    هوا خیلی سرد بود، ولی نمی خواست ما را توی خرج بیندازد.

    دلم نیامد؛ همان روز رفتم و یک کلاه برایش خریدم. صبح فردا، کلاه را سرش کشید و رفت. ظهر که برگشت، بدون کلاه بود!

    گفتم: کلاهت کو؟ گفت: اگر بگم، دعوام نمی کنی؟ گفتم: نه مادر؛ مگه چیکارش کردی؟

    گفت: یکی از بچه های مدرسه مون با دمپایی میاد؛ امروز سرما خورده بود؛ دیدم کلاه برای اون واجب تره.

    کتاب ساکنان ملک اعظم، ص
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • باسلام مجدد
    رسیدن بخیروزیارت قبول
    تشکــــــر...خیلی لطف کردید...باورتون میشه این روزهاخیلی دلم پرمیکشیدحرم حتی همین دیشب بودگفتم چاره ای نیست جزاینکه بشینم زیارت امام رضاع رو ازدوربخونم وحتی گفتم کاش کسی نائب الزیاره باشه...
    ان شاءالله حاجت رواباشید.
  • مدیون شهدا
  • سلام ایشالا کربلا قسمت شما و خانواده بشه...
    الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    " یــا صاحـــب الـــزمــــان "

    آقای مـن !
    مــولای مـن !
    از قـدیــم گفته انـد :
    " خلایـــق هــرچه لـــایــق " بی راه نگـــفـته انــد .
    اقرار مـــی کنیم هنوز لیـــاقت حضور در محـــضر شما را پیدا نکرده ایــــم
    که اگرغیـــر از این بـــود
    هم اینـــک در زمان ظهـور و در حـــضور شما به سرمی بردیـــم .
    " از ماســت که برماســــت "
    آری، ما مـــستحق بلــــای غیبـــتیـم ؛
    سزاوار چنــیـن سرنوشــتی هستـــیم ؛
    تــو را نخواســته ایم ؛ به بی امامـــی " عــادت " کـرده ایم ؛
    هنــوز باورمان نــشــده

    " تا نیایی گره از کـار بشر وا نــشــود "

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی