پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

مصلحت اندیشی ...

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ق.ظ

  • خــادم الشــهــدا

حضرت آقا

مصلحت اندیشی بزرگان

نظرات  (۵)

سلام علیکم؛

ممنون ازحضورگرمتون
پست زیبا وخاطره جالبی بود...خداقوت

السلام علیک یا فاطمه الزهــــــــــــراء
هر بوته یاسی که بکارم، نذر زهراست
زیباترین اشکی که دارم، نذر زهراست

التماس دعای فــــرج
یازهــراء(س)

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حضور و نظرات ارزشمند شما
یــــ زهــــراـــــــــا
  • █▓▒░چـــــــــــــادرخاکی ░▒▓█
  • دوست دارم کز غمت یا فاطمه! تنها بگریم
    از یتیمان تو پنهان، در دل شبها بگریم

    دوست دارم بنگرم بر آسمان پرستاره
    تا سحر با یاد تو ای زهره زهرا! بگریم

    دوست دارم در شب سوگ تو ای ماه مدینه!
    در کنار قبر تو آیم، تک و تنها بگریم!

    دوست دارم سر فرود آرم من بی کس به چاهی
    بر کشم فریاد غربت، های های آنجا بگریم!
  • مردان بی ادعا
  • سلام.ممنون از حضورتون.وبلاگ زیبایی دارید
    بی تعارف میگم طراحی زیبا و نشریه گونه ای داره

    اگر تمایل به تبادل لینک داشتید به من خبر بدید
    موفق باشید
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از حضور و نظر لطف شما البته هرچه هست لطف و عنایت شهداست بنده فقط انجام وظیفه میکنم
    باعث افتخاره..
    التماس دعا
    ببخشید برادر یه درخواست دارم:

    همون طوری که خودتون میدونید شهید خلیلی امسال شهید شدن..
    میشه با همین ذوق و سلیقه ای که دارید که خیلی هم بهتر از ما دختراست.. یه مطلب هم از شهید خلیلی تو وبتون بزارید؟
    البته این فقط یه پیشنهاده اگرم انجام نشد هیچ اشکالی نداره. نمیخوام وقتتون رو بگیرم..... ببخشید منو شرمنده ..


    اجرتون باشهدا...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    ممنون از حضور و لطف شما..
    همونطور که گفتم من کاره ای نیستم هرچه هست لطف خدا و شهداست.
    من خاک پای همه ی شهدا هستم داداش علی که تاج سرم هستن شهیدی هم نسل خودمون....
    میخواستم برای ایام شهادتشون...
    ولی چشم ...
    شما بزرگوارید دشمنان انقلاب و پایمال کننده خون شهدا شرمنده باشن.
    همیشه برای شهدا وقت دارم.
    التماس دعای فرج و شهادت
    ان شالله خداوند به این وقتتون روز به روز برکت بده...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام نور..
    ممنو از حضور و دعای زیباتون
    ان شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی