پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

خورشید خورشیدها...

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ
 

بیماری دوری از خراسان دارم،

تجویز پزشک من حرم درمانی ست...

آقاجان؛

جان جوادت بطلب...

نظرات  (۷۱)

گویند زیـــارت تو حج فــقراست؛

✔ بر گــ❤نبد و بارگاهـ❤ـت از دور سلام ...

ولادت با سعادت امام رضا بر شما مبارک .....

پاسخ:
پاسخ:
سلام ونور ...
آقای مهربانم...
  • یه سرباز گمنام
  • سلام
    ولادت امام هشتم امام مهربانی و کرامت مبارک
    خدا میدونه که دارم اشک میریزم از دوری حرم منم مثه تو مریضم
    آقا جان
    جان جوادت این مجتبی رو بطلب


    راستی هر کی کربلا رفته از حرم امام رضا (ع) رفته

    ان شاء الله برات کربلاتون رو امسال آقا امضا بزنه

    السلطان علی موسی الرضا (ع)
    همیشه از حرمــــت، بوی سیــــــب می آید
    صدای بال ملائـــــــک، عجیـــــب می آید!
    سلام! ضامـــــن آهو، دلِ شکستهِ ی مـن
    به پای بوس نگـــــاهت، غریــــب می آید
    طلای گنبد تو، وعـــده گاه کفترهاست
    کبوتر دل من، بی شکیـــــــب می آید
    برات گشته به قلبـــ♥ـــــم مُراد خواهی داد
    چرا که ناله «امّن یُجیــــــــــب» می آید …

    میلاد نور بر شما مبارک..
  • فاطمه باصری
  • سلام

    میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس،
    برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت.

    —————————-
    دوباره بال وپر پروازم درآمد
    دوباره عشق سویم با سر آمد
    گشتم کبوتر تا دیار خانه زادی
    تنها همین کار از دل عاشق برآمد
    قصد زیارت کردم و اوجی گرفتم
    روحی مرا در چار چوب پیکر امد
    دور حرم چرخی زدم دیدم برای
    جارو کشیدن جبرئیل شهپر آمد
    بستم دخیلم را به یک جسم مشبک
    گویا صدایی از دل آهن بر آمد
    خوش آمدی ای زائر شوریده حالم
    دلتنگ تو بودم در آفاق خیالم
    سلام
    عیدتون مبارک

    امام رضا (علیه السلام) فرمودند:

    مَنْ جَلَسَ مَجْلِساً یُحیَی فیه أمْرُنا, لَمْ یَمُتْ قَلبُهُ یَوْمَ تَمُوتُ القُلُوبُ

    هر که در مجلسی بنشیند که در آن امر ما [اهل بیت] احیا شود،
    قلبش نمی‌میرد ، در روزی که همه قلبها می میرند.

    ( بحار الأنوار، ج 49، ص 90)

    همیشه در مسیر باشین
    عالی و ارزشمند مثل همیشه

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    محتاج دعای خوبانیم
  • فاطمه باصری
  • سلام

    امام رضا (ع) فرمود:

    اولین عملی که از انسان محاسبه و بررسی می شود نماز است، چنانچه
    صحیح و مقبول واقع شود بقیه ی اعمال و عبادات قبول میگردد وگرنه مردود خواهند شد.
  • خادم الشهداء
  • سلام علیکم
    ممنون از لطف شما
    به جمع یاران مشکات ولایت و همسنگران بچه های آسمان پیوستید ...
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما.
    سنگر خوب شما هم ثبت شد.(شماره 54)
  • دریـــــــــغ ازیک جوابــــ♦♦ـ

  • اومـــدم.. تـــا بـبـیـنـم لـحـظـه عـاشـق شـدنـو
    بـه دلـم افـتـاده بـود صـدا زدیـن آقـا مـنـو
    دل تـنـهـامـو آوردم بـا یـه دنـیـا دلـخـوشـی
    کـمـتـر از آهـو کـه نـیـسـتـم ….. مــــیــــشــه ضـــامــــــنــم بــشــی
    اومدم همسایه های پاپرت رو دون بدم
    دلمو رو دست بگیرم تا بهت نشون بدم
    روبه روی گنبدت سجده کنم سلام بدم
    خسته نیستم اگه من از راه دوری اومدم…
    (میلاد هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا بر شما و خانواده مبارک
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا …


    پاسخ:
    پاسخ:
    همچنین بر شما
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    سلام.ممنون از حضورتون در وبلاگ حقیر.شما هم لینک شدید.باز هم به وبلاگ بنده سر بزنید.
    به امید دیدار دوباره
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    سنگر شما هم ثبت شد.(شماره53)
    خدا قوت ...
    میلاد مبارک ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
  • عاشقان چادر خاکی فاطمه(س)
  • بلیط ماندن است مانده روی دستهای من


    در این همه مسافر حرم نبود جای من؟


    رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر


    سفارش مریض حضرت امام را ببر
    باز هم در به در شب شدم ، ای نور سلام

    باز هم زائرتان نیستم...از دور سلام

    السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)
    میلاد امام رضا بر شما مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:
    باز هم زائرتان نیستم از دور سلام...

    سلام ونور...
    همچنین برشما
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • زعفران ، جلوه ی ایوان طلا در خاک است
    بی سبب نیست که دوروبرتان می روید...
    حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده
    اینها همه علتش فقط یک چیز است / ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .
    میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک...
  • عاشقان چادر خاکی فاطمه(س)
  • سلام محتاجیم ب دعا
    با سلام خدمت شما ممنون از حضورتون
    کبوتر وار می آیم به آب و دانه ای دل خوش

    عطش دیده ، ترک خورده ، به سقا خانه ای دل خوش

    دلم خورشید می خواهد ، هوای گنبدت کرده

    دوباره برنگشته دل ، هوای مشهدت کرده
    هم دعا کنید
    التماس دعا
  • هیئت محبان العباس علیه السلام
  • میلاد عالم آل محمد ، هشتمین حجت سرمد ، نگین درخشان وطن ،

    السلطان ابا الحسن ، حضرت رضا علیه السّلام تهنیت باد .

    یا علی سید علی
    دلم شکسته،دلم را نمی خری آقا؟
    مرا به صحن بهشتت نمیبری آقا؟؟
    اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم،
    تو آبروی کسی را نمی بری آقا

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

    سلام علیکم همسنگر
    به مناسبت میلاد با سعادت امام رئوف به روزم
    و منتظر حضور سبزتون
    عیدتون مبارک
    یا زهرا س


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما.
    این عید بزرگ بر شما هم مبارک.
    التماس دعای فرج و شهادت
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..
    ممنون بابت حضورتون..

    از راه دور بـــاز دلــــم را گـــــره زدم
    دیدم کبوتــری که به گنبـــد نشسته بود
    دیدم که اشک می چکـــد از چشم مادری
    دستش گره به پنجــره فـــولاد بسته بود
    این چند روز هر که به مـن می دهد پیام
    این را نوشته است "حــرم، من به یادتان"
    یا اینکه زنگ مـی زنـد و با غــرور خـاص:
    گوشـی است در مقــابل گنبد "مرادتان"
    اما ! مــراد قلـب مـن ای ثـامـن الــحجج
    تنهــا بـه آستـــانِ شـما مـی شـــود روا
    جارو کشـــیِ صحـن رضـا آرزوی ماست
    بر درد مـا غبـــار حــرم می شـــود دوا
    مائیــم چــون قنــاریِ در پشتِ میلـه ها
    تا کِـــی کبوتـران شمــا را رصــد کنیم؟
    درد آشنــایِ غـربتِ عشـــاق تـا بـه کِی
    دل خـوش به "قسمتتان می شود" کنیم؟
    وقتــی که دور مـی شــوم از گنبــد طلا
    این بغض تلخ، این غم سنگین تبـرک است
    وقتــی به شــوق شمــا مـی روم سفــر
    حتی همین جریمـه ی ماشین تبرک است
    زیباترین" پدیـده ی مشهد" رواق توست
    گلدستـه ای که میهـن از آن آفتابی است
    آن لـذتی که می بَــرم از مــوج زائرات
    یک قطره در مقابل آن "موج آبی" است
    آقا میـــان ایــن همـه موجــود روزگار
    آهوی ناز و وحشیِ دشت است عشق من
    چندی است از تمام خبـرهای صبـح و شام
    اخبار صبح،" ساعت هشت" است عشق من
    این بنـد هشتــم است و منم بند هشتمین
    افسوس شعـر و شـور چه آسان تمام شد
    صد شکــر در ردیف تو آنقـدر مانـده ام
    تا قافیــــه بنـــام خراســــان تمـام شد.

    میلاد امام خوبیها، امام رضا(ع) بر شما مبارکباد.
    التماس دعا
    یا مهدی(عج)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    ممنون از جضور و این شعر بسیار زیبا.
    همچنین بر شما.
    التماس دعای فرج و شهادت
  • ما با شهدا زنده ایم
  • السلام ای حضرت سلطان عشق
    یا علی موسی الرضا ای جان عشق
    السلام ای بهر عاشق سرنوشت
    السلام ای تربتت باغ بهشت

    ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک.
    سلام
    ان شاالله..
    خواهش میکنم
    محتاج دعا
    ان شاالله به حق جوادش هر چه زودتر زایر حرم اقا شوید
    یاحق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف و دعای زیبایتان...
    التماس دعای فرج و شهادت
    سلام

    دست غیبى ما را نجات داد

    کارگرى که اهالى یکى از روستاهاى قزوین بود به تهران رفته تا با فعالیت و دسترنج خود قوت و پولى تهیه کند و به ده خود برگشته و با زن و بچه خود براى امرار معاش از آن پول استفاده نماید، پس از کار کردن مدتى، پول خوبى به دستش آمد و عازم ده خود گردید.

    ادامه را در وبلاگ ببینید

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

    میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مبارک باد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوتت داداش.
    خیلی مخلصیم
    خدایااااااااا,
    به جهنمت دیگر نیازی نیست,
    ما آدم ها یکدیگر را بهتر میسوزانیم....
    زعفران ، جلوه ی ایوان طلا در خاک است
    بی سبب نیست که دوروبرتان می روید...
  • پلـاکـ خونی
  • سلام و ارادت...
    این هفته پلاکـ خونی؛
    شهیـ♥ـد محمـود کـاوه

    منتظر حضور و نظرتون هستم...

    در پناه هستی بخش زیبا....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما...
    استفاده بردیم از پستهای فوق العادتون...
    التماس دعای فرج و شهادت
    سلام دوست خوبم
    عید میلاد نور بر شما مبارک
    از حضور و نظرات ارزشمندتون بی نهایت سپاسگزارم.
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج



    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور..
    همچنین بر شما
    ممنون از حضور و لطف شما داداش
    محتاج دعای خوبان
  • http://sh-babaeiz.blogfa.com

  • عیدتون مبارک

    پاسخ:
    پاسخ: ممنون
    یا اَبَا الْحَسَنِ یا عَلِىَّ بْنَ مُوسى اَیُّهَا الرِّضا

    یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ

    یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتشْفَعْنا

    وَتَوَسَّلْنا بِکَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناکَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا

    یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
    خدایا من در کلبه ی تنهایی ام چیزی دارم گه تودر عرش کبریایی ات
    نداری من چون تویی دارم وتو چون خود نداری
    به من سر بزنی ممنون میشم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    داداش ممنون از حضور و دعوتت
    چشم حتما
    طرح ختم صلوات برای سلامتی پدر مهربانمان رهبر معظم انقلاب در وبلاگ عطر چفیه ها
    عمل جراحی امروز رهبر موفقیت آمیز بود..
    ..

    پاسخ:
    پاسخ:
    الهی شکر
    الحمدالله
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و این طرح زیبا..
    سلام
    با مطلب جدید بروزم
    منتظر حضور سبزتون هستم..

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما.
    التماس دعای فرج و شهادت
  • تخریبچی جامانده
  • نزدیک عملیات بود.
    می دانستم دختردار شده.
    یک روز دیدم سرِ پاکت نامه از جیبش زده بیرون.
    گفتم :« این چیه ؟ »
    گفت: « عکس دخترمه»
    گفتم :« بده ببینمش »
    گفت: « خودم هنوز ندیدمش.»
    گفتم : « چرا ؟ »
    گفت: « الآن موقع عملیاته. می ترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده. باشه بعد. »
    شهید مهدی زین الدین

    سلامتی رهبر عزیزمان صلوات..

    پاسخ:
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام و نور...
    چه عجب!!؟؟
    ممنون از حضور و لطف شما
    سلام ختم93حدیث کسا برا ی سلامتی رهبر عزیزمون ختم دعای توسل گذاشتن ازهمگی میخوام برای سلامتی رهبر عزیزمون دعا کنن وتو این ختم شرکت کنن چون مدیر وبلاگ مسافرتن بچه های وبلاگ این ختم رو در نظرات گذاشتن کامنت رو بخونید وشرکت کنید. خبر دارید که ایشون عمل جراحی کردن خدارو شکرحالشون خوبه.

    پاسخ:
    پاسخ:
    آدرس؟؟؟!!!!
    بله ..
    خدا رو شکر
    سلام عزیز
    امیدوارم سفرتون بی خطر باشه و زیارتتون قبول و با حاجات روا شده برگردین.
    سلام این بنده گنهکار را هم به آقا برسونین
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعای زیبای شما..
    ان شاءالله باهم.!!!
    محتاج دعای خوبان
  • حجاب من سنگرمن
  • جان ما را بگیرد آنکه خودش
    حفظ کرده همیشه جانت را

    خبر رفتن اتاق عمل
    کشته از صبح عاشقانت را
    ...
    تو مسیحی و این دل شیدا
    به هوایت همیشه مسلوب است

    جان عالم فدای نامت! ما
    نگرانیم، حالتان خوب است؟

    اللهم احفظ قاءدنا الامام الخامنه ای

    سلامتی وجودنازنینش صلوات

    پاسخ:
    پاسخ:
    الهی آمین...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
  • علیرضا هوشمند جانباز وخادم ایثارگران اهو
  • خاطرات جبهه ----------- یادش بخیر موضوع: ایثارگران دفاع مقدس
    سیم خاردار ---------- خاطرات جبهه

    در عملیات بستان ، گردان ما برای عبور از سیم خاردار دچار مشکل شده بود . دشمن بیداد می کرد و دیگر نیرو یی در کسی نمانده بود . کوچک تزین غفلت و اشتباهی جریان پیروزی عملیات را وارونه می کرد . چشم هزاران رزمنده به این عملیات دوخته شده بود و در واقع سلامت آنان نیز در گرو پیروزی بود . حصار تنگی بود . ناگهان مردی برخاست که نیروی هزار مرد را در خود داشت . آن مرد برانکاردی را برداشت ؛ به سمت سیم خاردار دوید . با برانکارد بر روی سیم خاردار خوابید و راه عبور را برای رزم ضمنا لینک شده اید بزرگوار

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما..
    خاطره زیبایی بود..
    شما خیلی وقته لینکید..
  • شـــهدا امامزادگان عشقـ♥ـند
  • اللهم احفظ امام زماننا و سیدنا و مولانا صاحب الامر و الزمان اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای

    پاسخ:
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • تخریبچی جامانده
  • انسان وقتی به دنیا می‌آید باید به فکر مرگش باشد؛ و اول و آخر همگی ما خواهیم مرد، و چه بهتر در راه خدا رویم و در راه او جان را نثار کنیم و شهید شویم.

    فرازی از وصیتنامه شهید جلیل کاظم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    کاش قدرت درکم بالا بود..
    التماس دعای فرج و شهادت
  • تخریبچی جامانده
  • باید می فهمیدم می روی که دیگر نیایی.
    باید می فهمیدم که چرا مثل همیشه سرت را نیاوردی کنار گوشم و
    نگفتی: زود بر می گردی.
    گفتی: مواظب کبوترها باش! مواظب بچه ی، توی شکم ات!!!
    و من خیره شدم به مردی که توی لباس خاکی رنگ،
    من خیره شدم به دور شدن ات در سکوت کوچه.
    وقتی تو رفتی یکی از کبوترها مرد. آن یکی مدام دور کبوتر مرده می گشت.
    چیزی نمی خورد، حتی نای پرواز نداشت.
    وقتی تو رفتی پسرمان به دنیا آمد، بی آنکه
    کسی را داشته باشد که به او بگوید: بابا
    من ماندم و یک بچه، و قاب عکس مردی که روی خاک نشسته
    و لبخند بر لب، من ماندم و نگاه های خیره خیابان، کوچه و بازار.
    می دانی انتظار چقدر سخته؟
    با هر صدایی، وزش بادی، خش خش برگی، کودک ام را در آغوش می گیرم
    می آیم روی ایوان می ایستم، به این امید که تو را ببینم
    تا در خانه را باز کنی و با همان لبخند همیشگی، بگویی:
    سلام همسر خوبم من برگشتم.
    اما چشمم براه ، تو نیامدی، روزها به شب، و شب ها روز شد اما تو...
    پسرمان بزرگ شد، ازدواج کرد، نوه مان به دنیا آمد.
    تو نیامدی...

    پاسخ:
    پاسخ:
    چقدر زیبا و دردآور...
    می دانی...
    اگر هنوز هم تو را آرزو می کنم،
    برای بی آرزو بودن من نیست...
    شاید برای آرزویی زیباتر از تو سراغ نداشتن است!...

    پاسخ:
    پاسخ:
    کجایی آقای مهربانیها
    سلام. ممنون از حضور پرمهرتون.
    امیدوارم همواره موفق و سربلند باشید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    ممنون از حضور شما
    مام صادق علیه‏ السلام :

    اَلا اُحَدِّثُکَ بِمَکارِمِ الاَْخْلاقِ؟ الصَّفْحُ عَنِ النّاسِ وَ مُواساةُ الرَّجُلِ اَخاهُ فى مالِهِ وَ ذِکْرُ اللّه‏ِ کَثیرا؛(معانى الأخبار، ص 191، ح 2. )

    آیا به شما بگویم که مکارم اخلاق چیست؟ گذشت کردن از مردم، کمک مالى به برادر (دینى) خود و بسیار به یاد خدا بودن .

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و این حدیث زیبا
  • بانـــــوی یاس
  • از پیغمبراکرم(ص) سئوال شد :
    یا رسول الله،ما وقتی صحبتمون،حرفمون با یکی تموم میشه، پایان کلاممون، او را به خدا می سپاریم، به بیان پارسی می گوییم: خداحافظ و به زبان عربی می گوییم: فی امان الله
    اگر بدون خداحافظی کردن، در وسط سخن گفتن از او جدا بشیم، نوعی بی ادبی می پنداریم...
    شما وقتی در معراج با خدا هم صحبت شدید،پایان جمله که نمی توانستید به ذات خدا عرضه بدارید: تو را به خدا می سپارم!
    آخرین جمله ی رد وبدل شده،بین شما و خدا چه بود؟
    حضرت فرمودند: پایان صحبت، خداوند سبحان به من "یاعلی" گفت،من نیز به خدای خود " یا علی" گفتم.
    این آخرین جمله بین من و ذات مقدس خدا بود.
    منبع : حدیث معراج در کتاب مناقب علی ابن ابیطالب


    اگر خسته جانی بگو یا علی
    اگر ناتوانی بگو یا علی
    به بالای دست علی دست نیست
    تو که زیر دستی بگو یا علی ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    بسیار عالی
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما.
  • حجاب من سنگرمن
  • سلام خیلی ممنونم عب نداره لطف کردین.
    یادم باشد....
    که خدا با من است .
    که فرشته ها برایم دعا میکنند،
    که ستاره ها
    شب را برایم روشن خواهند کرد
    یادم باشد.....
    که قاصدکی در راه است،
    که بهار نزدیک است
    که فردا منتظرم میماند
    که من راه رفتن میدانم...
    و دویدن!
    و جاده ها قدم هایم را
    شماره خواهند کرد،
    اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من اینجاست
    همین نزدیکی ها
    و من تنــــــــــــــــــــــــــــــــــــها نیستم......

    پاسخ:
    پاسخ:
    بسیار عالی
  • تخریبچی جامانده
  • بزم سکوت و حزن نیستانم آرزوست
    اروند و هور و فکه و بستانم آرزوست
    قلبم گرفت در تن این شهر پر گناه
    حال و هوای جمع شهیدانم آرزوست
    سلام
    ممنون از حضور سبزتون و پیشنهادتون.اگه بتونم حتما پیشنهادتونو عملی میکنم
    التماس دعا......

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ان شاءالله همگی توفیق داشته باشیم
    بازوان امام آنکه دگر
    بی قرین است در قرون دلم
    چشم امیدی و چراغ نوید
    هم شکوهی و هم شکون دلم

    ‏در رکوع و سجود خامنه‌ای
    من هم از دور سرنگون دلم
    خاصه وقت قنوت او کز غیب
    دست‌ها می‌شود ستون دلم

    "شهریار"
    خبر آمد که تو بیمار شدی! زار شدم‬ ...
    ‫با دلم بر سر بالین تو احضار شدم‬
    ‫قوّت چشم من از قوّت چشمان تو بود‬
    ‫چشم بیمار تورا دیدم و بیمار شدم‬ ..

    سلامتی رهبر عزیزمان صلوات.

    پاسخ:
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام خدمت شما
    خیلی ممنون از حضورتون
    واقعا زیبا بود
    باشه چشم در صورت امکان حتما روزه میگیرم
    در پناه حق
    ان شاء الله که مقبول درگاه حق باشه
    سلام.ان شاءالله
  • آمنین(شهرزاد)
  • سلام...
    گاهی سکوت دوست "معجزه می کند و تو می آموزی که بودن همیشه در فریاد نیست. ...
  • ˙··•●♥ چـــــــــــــادرخاکی ♥●•٠·˙
  • امام حسین (ع) :
    :: هرکس کاری را که معصیت خداوند است انجام دهد، آنچه را آرزو دارد، از دست می دهد و از آنچه می ترسد برایش پیش می آید.
  • دیــــــوونه کــــــــربـــلا
  • آقای من

    می خواهم برای ظهورت نذری کنم

    و برای من گناهکار،چه نذری بهتر از نذر ترک گناه..

    آقا برایمان دعا کن

    اللهم عجل لولیک الفرج




    http://tandis-eshgh.persiangig.com/image/2zsqws4.jpg



    سلام علیکم.
    خدا قوت به شما...........
    دعوتید......

    یا علی همیشه با علی یار علی..


    خواهش التماس دعای شهادت........

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام نور..
    بسیار عالی...
  • تخریبچی جامانده
  • اسم اونو توی گردانی که غواص بود خوندند.
    همه اعتراض کردند که بچه است خیلی کوچکه نمی تونه
    توی آب اروند دوام بیاره.
    رفت پیش فرمانده گردن التماس کرد تا اسم اش را از لیست خط نزنند
    صبح عملیات بچه های گردان دور پیکر مطهرش جمع شده بودند،
    و گریه می کردند.
    پرسیدم چی شده؟؟؟؟
    یکی گفت: دیشب یه خمپاره کنارش خورد
    توی تاریکی شب به بچه ها گفت چیزی نشده شما برید جلو.
    وقتی صبح آمدیم ببریمش، دیدیم خمپاره دوتا پاهایش را قطع کرده،
    بخاطر این که عملیات لو نره و دشمن جای معبر را شناسایی نکنه
    گل های کنار اروند را توی دهانش ریخته تا صداش در نیاد.
    ...............
    راستی بعد شهدا چه کردیم؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    جز شرمندگی چیزی ندارم که بگم...

    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    از بیان خاطرات کوتاه و نابتون ممنون
    التماس دعای فرج و شهادت
  • فاطمه باصری
  • سلام

    ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم

    در ره عشق جگردارتر از صد مردیم

    هر زمان بوی خمینی (ره) به سر افتاد ما را

    دور سید علی خامنه ای میگردیم
    سلام
    آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف و دعوت شما
  • علیرضا هوشمند جانباز وخادم ایثارگران اهو
  • دیروز
    درست همین دیروز، زمان ایستاد
    زمین تندتر از پیش چرخ زد
    و اشک امانم را برید
    درست همین دیروز بود که یک لحظه مُردَم….همان لحظه بود که بیش از پیش فهمیدم، زندگی ام به لبخند تو بند است آقا جان….
    ای کاش هنوز هم تلوزیون های ما سیاه و سفید بود تا رنگ پریده تان را نمی دیدیم- رنگی که از چهره تان پریده بود و با خود آرامش میلیون ها عاشق را پر داده بود-
    آخر لبهای نا لایق ما کجا و دعا برای جان ذی قیمت شما کجا؟
    ما لحظه شماری می کنیم روزی را که شما با آن نشانه ای که در دست راستتان دارید پرچم دار مولا صاحب الزمان باشید.
    شما و تخت بیمارستان؟! نمی دانید بر دلهامان چه گذشت…
    حالا دیگر نه ملیت معنایی داشت، نه حتی لباس و مقام و زبان… دیروز روز عاشقان شما بود.
    دیروز روز عاشقان شما بود تا گرمای عشقتان را پر حرارت تر از هر روز در دلهاشان تجربه کنند.
    خدا را شکر
    لابد حکمتی داشت
    همین چند ساعت کافی بود تا دوست و دشمن خوب خودشان را نشان دهند…
    همین چند ساعت کافی بود تا ابرقدرتهای جهان به نظاره بنشینند پادشاهی امام ساده ی حسینیه نشین ما را بر دل های مردمان هموطنشان!
    همین چند ساعت کافی بود تا از دلمان بگذرانیم “بأبی انت و أمی” ها را و شاید همین برای نسل جنگ ندیده ی امروز تمرین کربلایی شدن بود.
    همین چند ساعت کافی بود تا کمی درد عشق را با لبهای جگر سوخته مان مزمزه کنیم.
    همین چند ساعت کافی بود تا به دنبال “اللهم عجل لولیک الفرج” ها، “اللهم احفظ امامنا الخامنه ای” هم به ذکر قنوت هایمان اضافه گردد و تا همیشه باقی بماند.
    همین چند ساعت کافی بود تا به رخمان بکشد چقدر غیبت مولامان طولانی شده است…
    اَللَّهُمَّ إِنّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا وَغَیْبَةَ وَلِیِّنا….

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    خیلی خیلی عالی...
    ممنون از حضور و لطف شما
    سلام باکمال میل از پیشنهادتنون استقبال میکنم به امید سلامتی اقا التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما
    ان شاءالله...
    محتاج دعای خوبان
  • یارناچیز امام زمان(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    خدا قوت
    ممنون از حضور همیشه گرمتان
    پیامبر اکرم (ص) : بنده‏ ای که مطیع پدر و مادر و پروردگارش باشد، روز قیامت در بالاترین جایگاه است.
    منبع: کنز العمال، ج 16، ص 467
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • شوشتردارالمؤمنین خوزستان
  • سلام
    ممنونم که گفتین
    آره دوره فتوشاپ رو رفتم
    تهیه کارت ویزت و کارت تبلیغات و ... رو بلدم
    عین اونه؟
  • تخریبچی جامانده
  • پیامبر صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله:

    «ثَلاثٌ مَنْ لَمْ تَکُنْ فیهِ فَلَیْسَ مِنّى وَ لا مِنَ اللّه‏ِ عَزَّوَجَلَّ. قیلَ یا رَسولَ اللّه‏ِ، وَ ما هُنَّ؟ قالَ حِلْمٌ یَرُدُّ بِهِ جَهْلَ الْجاهِلِ وَ حُسْنُ خُلْقٍ یَعیشُ بِهِ فِى النّاسِ وَ وَرَعٌ یَحْجُزُهُ عَنْ مَعاصِى اللّه‏ِ عَزَّوَجَلَّ»

    سه چیز است که هر کس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد اى رسول خدا! آنها کدامند؟ فرمودند بردبارى که به وسیله آن جهالت نادان را دفع کند، اخلاق خوش که با آن در میان مردم زندگى کند و پارسایى که او را از نافرمانى خدا باز دارد.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و این طلای ناب
    سلام عزیز
    ممنون از حضور و دعوتتون
    متأسفانه توفیق پیدا نکردم
    ولی خدا را هزاران بار شکر که به کوری چشم دشمنان حال آقا خوب است.
    کاش بتوانیم سرباز خوبی برایشان باشیم.
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج


    پاسخ:
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • ...نقطه چین تا خـــدا...
  • خدایا...
    از تو میخواهم بین خودت و دل من پلی بسازی
    که هیچ گاه
    لرزش ها و لغزش های سخت گناه
    قدرت ویران کردن آن را نداشته باشند
    سلام
    متاسفانه دیروز اینترنت قطع بود و من امروز (یعنی پنج شنبه)نظرتون رو دیدم
    ما یه ختم صلوات به نیت سلامتی آقا گرفتیم.اگه شما مایلین میتونین تعداد صلواتتون رو بگین...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    التماس دعا
    بازم معذرت

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام نور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    سهم من و دوستانم 1000 صلوات
    التماس دعای فرج و شهادت
    خدایا …
    دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
    نزدیـــک؛
    بی خطــــر،
    بخشــــنده…
    بی منّـــــــــــــــــت … !
    خدایا
    همه را صدا زدم جزتو.
    هیچ کس جوابم را نداد جز تو
    من را نمی شناخت کسی اینجا، گم نامم و به نام تو می نازم

    شادم که مثل عده معدودی،شعری برای نام نمی سازم

    شعرم برای توست شعاری نیست،کشتی برای موج سواری نیست

    باور مکن که دل به زمین دادم،وقتی تویی بهانه پروازم

    هر جا که نام نامی تو آنجاست،قلبم بهانه غزلی دارد

    این سوز ریشه ای ازلی دارد،پس با غم عزیز تو دمسازم

    شعرم اگر چه هیچ نمی ارزد،سوزانده است نام و نشانم را

    می سوزم و به هیزم ابیاتم،بیتی به عشق شعله می اندازم

    یا صاحب الزمان و زمین موعود،دانای هرکه آمد و هر چه بود

    گم نامم و تویی تو،که می دانی،تنها به نام سبز تو می نازم
    جـانـبـازان شـیمـیـایـی؛
    گـمنـام ترین و ســربلند ترین
    قـهرمانان جبهه های دفاع مقـدس


    سلام بزرگوار تشکر از حضور ارزشمند شما
    موفق و موید باشید
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
  • یا اباصالح ادرکنی
  • السلام علیکــــ یا اباصالح المهدی ارواحنا فداه



    امروز جمعه نیست...



    آقای من !

    قرار نیست که فقط غروبهای پنج شنبه تا جمعه

    سراغت را بگیرم....

    قرار نیست فقط جمعه ها انتظار ظهورت را بکشیم

    آری......

    شنبه هم میشود از دوریت ناله سر داد...

    یکشنبه هم میشود انتظارت را کشید.....

    دوشنبه هم میشود دنبال گمشده گشت...

    سه شنبه هم میشود با آقا درد و دل کرد...

    چهارشنبه هم میشود به خاطر آقا گناه نکرد...

    یابن الحسن.....

    دوریت درد بی درمان است

    ای پسر فاطمه

    امروز جمعه نیست ..... اما

    دلم برایت تنگ است... آقا جان


    سلام بزرگوار؛ خدا قوتــــ
    به نیت تعجیل ظهور مولا طرح چله حدیث کسا گذاشتیم. اگر مایل به شرکت هستید تشریف بیارید...
    به امید ظهور مولا....
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون حضور و لطف و دعوت شما..
    چشم حتماً...
    خدا خیرتون بده با این برنامه های زیباتون
    التماس دعای فرج و شهادت
    سلام
    لینک شدید در حد عالی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از لطف شما
    سنگر خوب شما هم ثبت شد.(شماره 18)
    التماس دعای فرج شهادت
    سلام
    با عنوان " در مسیر شقایق ها " در خدمتتان خواهم بود .
    انشاء الله که بتوانیم با همت هم ، قدمی در جهت نشر آثار دفاع مقدس و ارزشهای اسلامی برداریم .
    التماس دعای مخصوص

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ان شاءالله...
    با نیت خیر و دعای خوبان
    التماس دعای فرج و شهادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی