پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

کامنت خصوصی قابلیت جواب دادن ندارد..

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۱ ق.ظ
سلام ونور...همسنگر بزرگواری که کامنت خصوصی برای بنده گذاشتید و برای طراحی (عکسنوشته ها) راهنمایی خواستید...کامنت خصوصی قابلیت جواب دادن نداره تا شما جوابهای بنده رو ببینید و فقط و فقط برای صاحب وبلاگ که یوزر و پسورد داره قابل رؤیت هست..بنده چند روزه میخوام جوابتون رو بدم و راهنمایی کنم اما نمیتونم...بیزحمت یا آدرس وبلاگتون رو بدید یا آدرس ایمیل تا بنده بتونم جوابتون رو بدم...در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید.التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت یاعلی
  • خــادم الشــهــدا

عاشق شهادت

قرارگاه آسمانی

پروازتاخدا

نظرات  (۲)

  • عاشق شهادت
  • همین باران بهشتی یه بار توی یکی از وبها دیدم نوشته همین جانبازو مثل پدرم دوستش دارم.
    البته این باران بهشتی خیییلی حرفها و مشکلات خودش و خانوادش رو به این فرد میگفت و این مثلا جانباز هم می گفت اشکال نداره تو به من پدر بگو.تاعمردارم در خدمتت هستم و هر کاری داری به من بگو و تو دختر عزیز و دوست داشتنی من هستیو......

    و به شرمنده شهدا هم همین ها را و حتی بیشتر از این ها میگفت.
    چون نقطه ضعف شرمنده شهدا نبود پدر وکمبود محبت شدیدبود واین فرد از احساسات این خانم خییییلی سواستفاده میکرد وخیلی تو دلتنگی و نگرانی می ذاشت.
    و مثل موم تو دستاش بود.
    شرمنده شهدا ازمن بدش اومد وقتی فهمیدتو وبش هستم.
    البته این فرد خودش بهش گفته بود که مثلا من تو وبش هستم که از اون به بعد دیگه تو وب نمیومد.
    همون تلگرام و ایمیل و..میرفتن صحبت میکردن.
    شرمنده شهدا خیلی بی ادب وپر رو بود.بدون اینکه من باهاش حرفی زده باشم.اومد نوشت از وب پدرمن گمشو برو بیرون.چرا اذیتش میکنی.
    البته من مدتها بود که تو وبش مطلبی نمی نوشتم.و باهاش حرف نمی زدم با این جانباز.
    و چون من دیگه با این فرد صحبت نمی کردم و جواب ایمیلش رو نمی دادم و تو وبش مطلب نمی ذاشتم.همه ی اینا رو به شرمنده گفته بود که این خانوم نوشته بود هوشمند رو اذیت نکن فکر ریه هاش باش.
    اگه اذیتش کنی خدا جوابتو بده و...
    نوشتم براش که شما چیزی نمیدونی والبته در جواب بی ادبیاش چیزی نگفتم.
    فقط از درد و فشار روحی داشتم خفه میشدم.
    که یکی نشناخته و ندانسته بیاد و توهین کنه وبره.
    یلداتون شهدایی
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف شما همسنگر بزرگوار.. ببخشید بابت تاخیر بنده. در پناه خدا و امام زمان(عج)زهرایی بمانید.. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی