پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

پرواز! این بار نوبت رجایی و باهنر!...

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰ ب.ظ
هشتم شهریور ۱۳۶۰، خیابان پاستور، ساختمان نخست وزیری
ساعت روی دیوار یک ربع به سه بعدازظهر را نشان می دهد. شورای امنیت کشور امروز جلسه دارد. این بالاترین مرجع تصمیم گیری درباره مسائل امنیتی و سیاسی کشور است. آن هم کشوری که یک سال و نیم از انقلاب مردمی اش می گذرد و هنوز نظام جدید استقرار کامل نیافته و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. بخشی از سرزمینش در اشغال ارتش بیگانه است و در یک جنگ نابرابر گرفتار شده است.
اولین رئیس جمهورش به همراه مسعود رجوی سردسته مخالفین حکومت از کشور فرار کرده است. گروه رجوی از آن زمان وارد فاز نظامی علیه نظام شده و به ترور و انفجار روی آورده اند. هر روز حادثه ای در کشور پیش می آید. دو ماه پیش در یک انفجار سهمگین در دفتر حزب جمهوری چندین نفر از مسئولین درجه یک و مدیران برجسته نظام از دست رفته اند. عملاً نظام نوپا درگیر جنگی داخلی شده است. درحالی که یک سال است خاک کشورش مورد تجاوز ارتش تجاوزکار صدام قرارگرفته و بخش وسیعی از مرز کشور از قصر شیرین تا آبادان در اشغال آنها است.
جمعیت چند استان مرزی آواره شهرهای دیگر شده اند. از هر کوی و برزنی در شهرهای ایران جوانانی به سمت جبهه ها می روند تا از وطنشان دفاع کنند. هر روز هم تعدادی از این نیروها به خاک و خون می غلتند. شورای امنیت در این شرایط ناامن و بحرانی تشکیل جلسه داده تا درباره مهمترین مسائل کشور تصمیم بگیرد.اعضای شورا یک به یک وارد سالن می شوند. قرار بود از امروز جلسه رسماً زیر نظر دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر اداره شود. اما باهنر این کار را به عهده رجایی گذاشت.
رجایی قسمت بالای میز و باهنر در کنار او سمت چپش نشسته، مسعود کشمیری دبیر جلسه سمت راست مقابل باهنر، تیمسار وحید دستجردی کنار باهنر و بعد از او اخیانی به جای فرماندهی ژاندارمری کل نشسته، در کنار وی به ترتیب تیمسار کتیبه، سرورالدینی معاون وزیر کشور، خسرو تهرانی از اطلاعات نخست وزیری، کلاهدوز قائم مقام سپاه یک طرف میز بودند و طرف دیگر میز تیمسار شرف خواه معاون نیروی زمینی، سرهنگ وحیدی معاون هماهنگی ستاد مشترک، سرهنگ وصالی فرمانده عملیات نیروی زمینی، و سرهنگ صفاپور فرمانده عملیات ستاد مشترک نشسته بودند.
مسعود کشمیری دبیر و منشی جلسه است. تمامی صورتجلسه ها را او می نویسد. اعضای جلسه را هم او دعوت و هماهنگ می کند و سایر کارهای دفتری شورا به عهده اوست. این جلسه هم آمده، ضبط صوت بزرگش را هم آورده است که مذاکرات را ضبط کند. آن را جلو رجایی و باهنر می گذارد. کسی به فکرش نرسید که چرا او از ضبط به این بزرگی استفاده می کند. کشمیری مورد اعتماد همه بود. سیری که طی کرده بود تا به این مقام رسیده بود جای شک و شبهه ای باقی نمی گذاشت. به خصوص که قیافه حق به جانبی داشت. از ریش محرابی و صورت سرخ و سفیدش روحانیت و نورانیت می بارید. تسبیح اش هم همیشه همراهش بود و برای خیلی کارها استخاره می کرد. همه او را به تشرع می شناختند. در جلسات دعای کمیل او یکی از دعاخوان ها بود و گاه پیش نماز هم می ایستاد. کسی حدس نمی زد که او از اعضای گروه رجوی و نفوذی در عالی ترین مرکز تصمیم گیری یعنی شورای امنیت کشور باشد. به خصوص که او مواضع تندی علیه آنها داشت و گویا پیشنهادهایی مثل بمباران ایستگاه رادیویی مجاهد داده بود که اعتماد اطرافیان به او دوچندان شده بود. او یکی دو ماه پس از پیروزی انقلاب که اوضاع سازمانی نیافته و همه جا به هم ریخته بود، از طرف دفتر نخست وزیری به ارتش معرفی شد تا حفاظت از اسناد و مدارک نیروی هوایی را بر عهده گیرد.
به این ترتیب اسناد طبقه بندی شده نیروی هوایی در اختیار او قرار گرفت. تا همین اواخر در آنجا مشغول بود و بعد از مدتی آنجا را رها کرد و به شورای امنیت منتقل شد. او چنان اعتماد همه را جلب کرده بود که موقع تردد در نخست وزیری بازرسی بدنی نمی شد و هرچه می خواست می برد و می آورد. آن روز هم کسی متوجه نشد که کشمیری چگونه آن بمب ساعتی قوی را وارد ساختمان نخست وزیری کرد.
دقایقی از شروع جلسه گذشت. دستجردی گزارش وقایع مهم هفته گذشته را می داد. از جمله کشته شدن سرگرد همتی در اثر تیراندازی یکی از محافظانش که بحث بود که این تیراندازی عمدی یا سهوی بوده است. کنار سالن فلاسک چایی گذاشته بودند و هر کس چای می خواست خودش می رفت و چای می ریخت. تردد اعضای جلسه امری عادی بود و درمیان این بحث ها کسی نفهمید که کشمیری از جلسه بیرون رفته است.
ناگهان صدایی مهیب همراه با شعله های آتش و دود غلیظ قهوه ای همه چیز را به هم ریخت. معلوم نبود چه اتفاقی افتاده است، هر کس دست و پایی سالم داشت به طرف در ورودی می دوید. کارمندان داخل ساختمان سراسیمه این سو و آن سو می دویدند. همه یاد فاجعه هفتم تیرماه گذشته در دفتر حزب جمهوری افتادند و صحنه های دلخراش آنجا جلو چشمشان می آمد. لحظاتی بعد که دودها فروکش کرد معلوم شد که چه اتفاقی افتاده است. کسانی مجروح و تکه پاره شده بودند.
 
شهدای دولت
رجایی و باهنر که بیش از همه در معرض بمب قرار داشتند بیشترین آسیب را دیده بودند و اجسادشان اصلاً قابل شناسایی نبود. هر کس به فراخور دوری و نزدیکی به آنان دچار سوختگی و جراحت شده بود. اما از بدن کشمیری اثری نبود. حدس زده شد که او در آتش سوخته و پودر شده است. فردا صبح که شهیدان حادثه تشییع می شدند او هم جزء شهدای این بمب گذاری محسوب شد و روزنامه کیهان این خبر را اعلام کرد. اما با کمال ناباوری روزهای بعد معلوم شد که او همان ساعت به فرودگاه رفته و از کشور خارج شده است.
با انفجار نخست وزیری جامعه جنگ زده، در ماتمی جدید فرو رفت، عالی ترین مدیران کشور از دست رفته بودند. تهران تعطیل شد. مردم به خیابان ها ریخته و به عزاداری پرداختند. آنها با شعارهایشان انتقام گیری و مبارزه با تروریسم را از مسئولین تقاضا می کردند. گفته شد بیش از یک میلیون نفر رجایی و باهنر را تشییع کردند.کسی یا گروهی این حادثه را به عهده نگرفت ولی با فرار کشمیری و نشانه های دیگر، همه این فاجعه را کار دار و دسته رجوی دانستند.
رجایی از محروم ترین اقشار جامعه برخاسته بود. سال های نوجوانی که با مادرش از قزوین به تهران آمد از راه بساط دستفروشی روزگار می گذراند که همواره در معرض آسیب مأموران شهرداری قرار داشت. از این همین رو بدون اینکه تظاهر کند به فکر محرومان بود و شرایط آنها را درک می کرد. طرح شهید رجایی برای تأمین افراد سالخورده روستایی از جمله اقدامات وی بود که ادامه یافت. او از نوادر کسانی بود که زندگی و خلقیاتش پس از رسیدن به مقامات عالیه تغییری نکرد و همچنان بر ساده زیستن و ارزش‌های انسانی تأکید کرده و واقعاً بدان ها پایبند ماند.

نظرات  (۳۹)

  • امید آخرین فاطمه(س)
  • «رجایی و باهنر اگر نیستند خدا که هست »

    سلام بزرگوار
    سلام و درود خدا بر شهداء ، سلام و درود خدا بر امام شهدا .
    مطلب جالبی بود . استفاده بردم .

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    التماس دعای فرج و شهادت
    امیر المونین علی (ع):
    حقّ و حقیقت در تمام حالات جدید و تازه است گر چه مدّتى بر آن گذشته باشد. و باطل همیشه پست و بى أساس است گر چه افراد بسیارى از آن حمایت کنند.

    سلام
    بروزیم و منتظر شما...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما
    الهی
    سکوتم را نبین، دستانی خالی و دلی پر از گناه دارم
    آن را پر کن و این را خالی . . .

    پاسخ:
    پاسخ:
    آمین یا رب العالمین
  • امید آخرین فاطمه(س)
  • ایـن روز هـا حـال دلـم اصلـا خـوب نیـست!
    دل تنگی ام اوت کـرده اسـت!
    حمـدشفـایـی بخـوان بـرای ایـن دل تنـگـم...
    ایها الرئوف ...
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..
    ممنون از مطلبتون..
    کاش بازم از این رجایی و باهنرا پیدا بشه یا حداقل کاش راهشونو ادامه بدیم..!
    التماس دعا
    یا مهدی(عج)
    سلام...
    شرمنده بابت تاخیرطولانیم....
    به هرحال شهیدرجایی وباهنرمردان بی ادعایی بودن که کمترامثال این بزرگوارهارومیبینیم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما...
    چه بزرگانی رو از دست دادیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    حواسمون باشه بزرگان دیگمون رو از دست ندیم..
    یکی از مشکلات و فتنه دشمنان ترور شخصیتی است و خیلی از دلسوزان انقلاب و نظام رو داریم ترور شخصیتی میکنیم
    عالی نوشتین

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما
  • ❀ مدافع خون شهید ❀
  • مرسی از حضور زیباتون.
  • ❀ مدافع خون شهید ❀
  • بروزم خوشحال میشم تشریف بیاورید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما
  • دریـــــــــغ ازیک جوابــــ♦♦ـ
  • قالَ(صلى الله علیه وآله): اَلْعالِمُ بَیْنَ الْجُهّالِ کَالْحَىّ بَیْنَ الاْمْواتِ، وَ إنَّ طالِبَ الْعِلْمِ یَسْتَغْفِرُلَهُ کُلُّ شَیء حَتّى حیتانِ الْبَحْرِ، وَ هَوامُّهُ، وَ سُباعُ الْبَرِّ وَ أنْعامُهُ، فَاطْلُبُوا الْعِلْمَ، فَإنّهُ السَّبَبُ بَیْنَکُمْ وَ بَیْنَ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ، وَ إنَّ طَلَبَ الْعِلْمِ فَریضَهٌ عَلى کُلِ مُسْلِم.

    فرمود: دانشمندى که بین گروهى نادان قرار گیرد همانند انسان زنده اى است بین مردگان، و کسى که در حال تحصیل علم باشد تمام موجودات برایش طلب مغفرت و آمرزش مى کنند، پس علم را فرا گیرید چون علم وسیله قرب و نزدیکى شما به خداوند است، و فراگیرى علم، بر هر فرد مسلمانى فریضه است.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و این احادیث زیبا
  • یا اباصالح ادرکنی
  • سلام بزرگوار خدا قوتـــــــ
    بابت تاخیرم عذر خواهم اینترنتم مشکل داره....


    (چهل زیارت عاشورا تا محرم)

    بسم الرب الحسین
    چهل منزل با کاروان حسین(ع) تا محرم همراه می شویم
    در صورت تمایل به شرکت در این طرح،در قسمت نظرات اعلام آمادگی فرمایید ...
    (اگر به دوستان و هم لینک هایتان هم اطلاع رسانی کنید تا شما هم در این امر خیر شریک باشید ممنون میشویم)

    لبیک یا حسین

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت زیبایتان
    بله حتماً
  • یارناچیز امام زمان(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    خدا قوت
    پیامبر اکرم (ص) : نشانه مخلص چهار چیز است: دلش درست است، اعضایش بی‏آزار است، خیرش به دیگران می‏رسد و از بد کردن خوددار است
    منبع: تحف العقول ج 21 ص 15
    اللهم عجل لولیک الفرج
    خــــــــــــدایا

    مرا زین خود پرستی ها رها کن
    چنان اندیشه ای بر من عطا کن
    که تقدیری که از آن نا گزیرم
    توانم جبر و قهرش را پذیرم
    و با عزمی چنان پیگیر باشم
    که ناتقدیر را تغییر بخشم

    التماس دعای فراوان

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    خیلی زیبا بود...
    ممنون از حضور و لطف شما
    التماس دعای فرج و شهادت
    الهی یه روز بیام تو وبت ببینم هیچ خبری ازت نیست...

    نه مطلبی ...نه پستی...هیچی...


    اونوقت بهم خبر بدن که شما شهید شدی...


    پیشاپیش شهادتون مبارک..

    سلام و خسته نباشید... مطلب مفیدی بود دستتون درد نکنه..

    پاسخ:
    پاسخ:
    الهی آمین
    سلام و نور...
    ممنون از دعای زیباتون
    ممنون از حضور و لطف شما
    ان شاءالله قسمت شما و همه عاشقان شهادت
    التماس دعای فرج و شهادت
    سلام علیکم رزمنده.
    خداقوت.
    خیلی ممنون هستم بابت حضور مستمرتان در سنگر و تشکر بابت اینکه سنگر شهدامون رو خالی نگذاشتید ما برگشتیم ولی الان حرکت داریم به سمت مشهد.شرمنده زودتر از این نتونستیم بیایم سر بزنیم اینترنت قطع بود....حلال بفرمایید ان شاءالله بعد از برگشتن میایم تشکر ویژه کنیم....
    حواستون به شهدامون باشه...
    التماس دعا
    یازهرا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    التماس دعای ویژه ی فرج و شهادت..
  • یه سرباز گمنام
  • سلام تو افسران هم عضو هستید ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    خیر؟!!
    چطور مگه؟؟؟
    سلام خدمت شما برادر گرامی چشم حتما فراموش نمیکنم من اصفهان زیاد رفت و آمد دارم...

    بابت مطلب در مورد شهیدخلیلی هم چشم براتون میفرستم ... ان شالله که خودشون اجرتون روبدن .. دستتون درد نکنه واقعا لطف میکنید...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از لطف شما، حتما نایب الزیاره بنده و خانواده ام باشید
    خدمت به شهدا وظیفه است.
    التماس دعای فرج و شهادت
    ارباب من ز نوکر خود دل بریده ای

    خوبان مگر که دل به گدایان نمی دهند...

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

    دهه کرامت مبارک

    یا زهرا س
    حیف است
    که انسان در ایران باشد..

    ولـــــی

    سالی یک بار
    به زیارت امام هشتـــم نرود...

    «علامه طباطبایی»



    سلام
    با پستی جدید بروزم منتظر حضور و نظر شما هستم
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما..
    زیبا بود...
    التماس دعای فرج و شهادت
    پرنده ها به حال ما غبطه خواهند خورد ؛

    روزی که بی بال پرواز کنیم ...
    ممنون عالی بود
  • خیریه حضرت قائم عج
  • سلام
    با خواص ذکر تهلیل منتظر شمائیم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و و دعوت شما
    سپاس بابت این نسخه نورانی...
    بزرگوار آدرس هم بگذارید...
    التماس دعای فرج و شهادت
  • سایت قم فردا
  • سلام
    با سایت قم فردا بروز باشید
    http://www.qomefarda.ir

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما
    استفاده بردیم.
  • امید آخرین فاطمه(س)
  • چه اشتیاقی دارد زائر برای پیوستن به تو ..
    دلش پر می‌کشد اما پایش نمی‌رود ...
    نگاه می‌کند به آن همه عظمت و می‌گوید :
    خداوندا به من اجازه می‌دهی پا پیش گذارم ؟
    یا رسو ل الله (صلی الله علیه و آله و سلم ) اجازه می دهی ؟
    اجازه می دهند ملائک ؟
    و قلبش مطمئن است از جواب اجازه و جواز پیش آمدن به سمت رضا علیه السلام .
    یا سریع الرضا ! به حق رضا علیه السلام ، مرا پذیرا باشد .
    ادخلوها بسلام آمنین .....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    خوش به سعادت شما
    التماس دعای فرج و شهادت
    سلام وبت عالیه

    خوشحال میشم بهم سر بزنی

    اگه با تبادل لینک موافقی بهم اطلاع بده

    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    حتماً،
    ان شاءالله
  • ❀ مدافع خون شهید ❀
  • دلم شهادت میخواهد....

    مردن را که همه بلدند.....

    من دلم از این تابوت ها میخواهد

    از همین ها که بوی عشق میدهد...

    بالای دستان عاشقان.....
    سلام وبت عالیه

    خوشحال میشم بهم سر بزنی

    اگه با تبادل لینک موافقی بهم اطلاع بده

    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور
    ممنون از حضور، لطف و دعوت شما
  • شرمنده ی شهدا
  • بسم رب الحسین(ع)
    و ناگهان خبری دردناک آوردند

    ز ردپای تو یک مشت خاک آوردند

    هنوز باورم این بود باز می گردی

    برای باورم اما پلاک آوردند

    به اشک وآه قسم میهمان خورشیدی

    که از تو خاطره ای تابناک آوردند

    برای کوچه ی بی اسم و بی نشان ما

    به احترام تو یک اسم پاک آوردند

    صدای زنگ در آید و باز می دانم

    ز ردپای تو یک مشت خاک آوردند....

    سلام
    ممنونم از حضور گرم ومعنوی تون

    التماس دعای فرج وشهادت

    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    التماس دعای فرج و شهادت
  • سبکبالان خرامیدند و رفتند...
  • بنام او که عهدش وفاست
    سلام علیکم
    وبلاگ زیبا و پر محتوای دارید.خداقوت
    خوشحال میشم اگه افتخار بدین و به وب تازه تاسیس شهدا هم سری بزنید.منتظر نگاه های ارزشیتان هستم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور، لطف و عوت شمابزرگوار
    ان شاءالله در این راه پایدار ثابت قدم بمونید
    خدا قوت ...
    مقام معظم رهبری:
    امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
    بروزم تشریف بیارید ...
    التماس دعای خالصانه برای فرج ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و این پست بسیار عالی
    التماس دعای فرج و شهادت
  • سبکبالان خرامیدند و رفتند...
  • سلام علیکم
    ممنون از لطفتون...با افتخار لینک شدید.یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    سنگر خوب شما هم ثبت شد.(شماره 45)
    سلام خدمت شما برادر گرمی...
    ماموریت الهی؟؟؟؟ وااااااااااااااای حرفاتون خیلی خوب بودن ...خیلی... انگاری دید منو عوض کردن...تا حالا هیچکس درمورد شهدا اینا رو به من نگفته بود.. احساس میکنم حالم خیلی بهتر شد..کم معرفتی از من بوده... چونکه عشق اون خیلی برام مهم بوده دلم میخواد اونم منو دوس داشته باشه.....
    ممنونم ازتون...
    بابت اون طرحم که فرمودید دستتون درد نکنه ان شالله که اجرتون شهادت باشه..

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    خدا رو شکر..
    من که کاری نکردم هرچه بوده لطف خدا و ائمه و شهداست..
    ان شاءالله.
    التماس دعای فرج و شهادت
    می آیــی و‌

    پرانتزهایمان را

    از‌ (عج) به (ع)

    خلاصه میکنی

    و‌ (ع) مخفف "عزیز" خواهد بود ...
    ++++++++++++++++++

    سلام و نور بزرگوار!

    خدا قــــــــــــــوت

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما
  • حجاب من سنگرمن
  • به هوش باش و از این دست دوستی بگذر
    به هوش باش که از پشت می‌زند خنجر
    به هوش باش مبادا که سِحرمان بکنند
    عجوزه‌های هوس، مطربان خُنیاگر
    چنان مکن که کَسان را خیال بردارد
    که بازهم شده این خانه بی در و پیکر
    بدا به ما که بیاید از آن سر دنیا
    به قصد مصلحتِ دین مصطفی کافر
    به این خیال که مرصاد تیر آخر بود
    مباد این که بنشینیم گوشه سنگر
    که از جهاد فقط چند واژه فهمیدیم
    چفیه، قمقمه، پوتین، پلاک، انگشتر
    بدا به من که اگر ذوالفقار برگردد
    در آن رکاب نباشم سیاهی لشکر
    بدا به حال من و خوش به حال آن که شدست
    شهید امر به معروف و نهی از منکر
    چنین شود که کسی را به آسمان ببرند
    چنین شود که بگوید به فاطمه مادر
    پیدا کردن ربطش با خودتون ....
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    بسیار زیبا و عالی
    ممنون از حضور و لطف شما
    التماس دعای فرج و شهادت
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..
    خوشحال میشیم به مقر سایبریـــــــــربازانــ امامـ زمانــــ در آدرس ذکر شده سر بزنید و نظرتونو بفرمائید..
    اللهم عجّل لولیک الفرج
    یا مهدی(عج)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور..
    ممنون از حضور و دعوت شما
    چشم حتماً
    ســـــــــــــــلام علــــــــــــیـــــــکــــــــــــم



    اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد

    وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم




    حاج آقا دولابی:

    لُب اخلاق دو کلمه است:
    مرنج و مرنجان
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    به عمل کار براید.....





    با مطلب (چالش سطل یخ یا غرق شدن در جهالت) به روزم






    ۩ التمـــــــ۩ـــــــــاس دعـــ۩ــــــا ۩

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و دعوت شما
  • ...نقطه چین تا خـــدا...
  • می گویند

    سری را که درد نمیکند

    دستمال نمی بندند ؛

    ولی سر من

    درد می کند برای سربندی که

    نام مقدس تو

    روی آن حک شده باشد ...

    " رقیة بنت الحسین "

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما
    بسیار زیبا
  • آمنین(شهرزاد)
  • روحمان با یادشان شاد....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی