پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

بهجت عـــارفان(1)

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ق.ظ

نظرات  (۱۳)

  • ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
  • انشالاعامل باشیم
  • به یادشهدای گمنام
  • خدایا! چگونه تحمل کنم عباس رفت، ما هنوز زنده ایم. خدایا! جان من را پاره پاره کن تا در قیامت خجلت زده ی شهیدان کربلا نباشم. خدایا! شهادت در راه تو و برای تو لذیذ است و لذیذتر از آن برایم، قطعه قطعه شدن در راه توست...

    ره یافتگان(دفتر چهارم)، ص206، شهید احمد پورمیدانی
    __________
    سلام
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور و این گوهر زیبا
  • معراج شهــدا
  • سلام علیکم؛

    تشکر بابت پست خوبتون.

    بهشت را جستجو نمودم، پس آن را در بخشندگى و جوانمردى یافتم.
    شیرینى عبادت را جستجو نمودم، پس آن را در ترک گناه یافتم.
    دوستى خداى تعالى را جستجو کردم، پس آن را در دشمنى با گنهکاران یافتم.

    باز هم ممنون از مطلب خوبتون.
    التماس دعای فــرج
    یاعلی ع

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور و توجه شما
    التماس دعا
    سلام سردار
    به خاطر مطالب زیبات ازت ممنونم
    راستی اگر وقت داشتی به کلبه دل ما هم یک سری بزن خوشحال می شویم
    راستی نظر به لینک کردن شما دارم البته اگر اجازه بدید
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دلاور
    ممنون از حضور و لطف صمیمانه شما
    ما مخلصیم
  • ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
  • پر از دردم آقا برایم دعاکن

    مریضم سراپا برایم دعا کن

    اسیر گناهم،گرفتار نفسم

    تورا جان زهرا برایم دعا کن

    دعا می کنم من برای ظهورت

    تورا جان زینب برایم دعاکن ...

    تعجیل فرج سه صلوات بلند

    پاسخ:
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
    مطالبتون عالیه راستی من هرروز آپم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار
    ممنون از پست مفیدتون...عالی بود.

    هیهات،مصیبیتی ست تنهــــــا مانـــدن

    هنگام رحیل همسفران جــــــا مانـــدن

    سخت است زمان هجرت همقفســـان

    مبهوت قفس شدن ز ره وامانـــــــــــدن

    در چون و چرای حسرتِ هستی تا چند

    تا چند اسیـــــــرِ خودســــری ها ماندن

    در حسرتـــــ پرکشیدن ز دام وجـــــــــود

    ماندیم و نبــــــود در خور ما مــــانــــــدن

    مشتـــاق رحیل و بال و پر سوختـــه ایم

    سخت است در این سرا خدایــــــا ماندن

    شاعر: شهید محمدرضــا تورجـــــی زاده

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور و این شعر زیبا از شهید تورجی زاده
  • معراج شهــدا
  • سلام علیکم؛

    ممنون ازحضورتون

    سخن نیک بگویید تا بدان شناخته شوید و کار نیک کنید تا از نیکوکاران شوید.امام علی (علیه السلام)

    التماس دعای فــرج
    یاعلی ع
  • ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
  • ایکاش عباداتمان همراه باتامل بود
  • شهدای غریب
  • سلام وبتون عالیه،به وب شهدای ماهم تشریف بیارید.
    اگه اجازه هست تبادل لینک داشته باشیم
    شهادت نصیبتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــان.
    الهی آمین
    التماس دعا
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطف شما
    حتماً باعث افتخاره
    سلام همسنگر
    اللهم ارزقنی حلاوت عبادتک!
    کاش من که ادعای مسلمانی دارم ذره ای از لذتش در کام جانم ریخته میشد.
    الهی مرا دریاب تا بلکه دُر یابم.
    ممنون از پستهای تاثیرگذار شما.
  • سـردار خـــیـــبــر
  • جای
    شهید محمد اصغری خواه" خالی که یه روز یکی از همرزمهاش

    به او گفته بود :
    محمد! من دلم به حال تو میسوزه .. با آن قد و قامت رشیدت، آخه هیچ جعبه
    ای پیدا نمیشه که تو را توش بذارن..همه تابوت های جبهه از قدت
    کوتاهترند ..
    خانمش گفت :
    پیکر محمد رو نیاوردن .....
    به همرزم شوهرم گفتم :
    فقط بگید چرا نیاوردینش ...؟
    آقای عابدپور ، همرزم شوهرم گفت:
    فکر نکن من اینقدر بی غیرت بودم که خودم برگردم و محمد را نیارم ..
    مرتب میزدند و نمیذاشتند تکون بخوریم ...
    همون بالای کوه گذاشتیمش

    پاسخ:
    پاسخ:
    داغونم کرد...
  • بازمانده ای از دوران دفاع مقدس با پورمیدانی ها و عبدالهی ها
  • سلام علیکم .

    ناخداگاه وارد حریم زلالی شدم و نام حاج احمد پورمیدانی را دیدم .

    السلام علیکم یا انصار دین الله .

    سلام بر خورشید تابناک و درخشان حریم عشق و شهادت .

    احمد جان دعا کن برام از تجدیدی هام خسته شدم .

    شفاعت کنید تا منم مهمانی ناخوانده برایتان باشم .

    منتظرم . حاج تقی رحیمی .

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی