پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

آخرین جمعه سال (دلنوشته خودم ...)

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

آقا جان ســـلام...

برای من بی آبرو جمله ای نیست در شان تو، ولی من می نویسم.می نویسم برای تو،می نویسم و امید دارم به بخشایش خدا و لطف تو....با همین امید است که نفس می کشم.....

آقای من،دلم از همه جا و همه کس پر است،دلم عجیب بی قرار نبودنت است..دلم بهانه گیر شده...چشمانم را هم که دیگر نگو،فقط منتظر فرصت اند تا بارانی شوند..با هر حرفی،با هر نگاهی آرام آرام اشک می ریزند و رسوایم می کنند...


امیدوارم حالت از دست من خوب باشد، منی که جز شرمندگی برای شما چیزی ندارم، دلم بد جور گرفته حالم تعریفی ندارد...

امشب، شب جمعه آخر سال است ...
تمام جمعه های این یک سال گذشت،جمعه هایی که از کنار بعضی ها بی تفاوت گذشتم و از کنار بعضی ها با دلتنگی...جمعه هایی که یک وجه اشتراک داشتند و آن انتظار بود...
   
سالی که برای خیلی ها خوب و برای خیلی ها بد بود ... به عقب که می نگرم می بینم کاری نکرده ام که شما را راضی کنم! نمی دانم؟ خودتان بهتر از هرکس میدانید چکاره ام...

چقدر بدبختم من، هنوز به این باور نرسیده ام که شما حاضر و ناظر بر اعمالم هستید و میبینید مـــرا و میبینید مـــرا و میبینید مــرا...


آقایم فقط اینرا بدانید قصدم جسارت به شما و دهن کجی به خدا نبوده و بگذارید به پای غفلتم...

آقاجان امسال هم با همه خوبیها و بدیها رو به پایان است و چقدر بد بختیم که تو را ندیدیم هر چه بر سرمان می آید حقمان است، همه چیز دست خودمان است اما قدر نشناسیم و اینقدر سرگرم این دنیا شده ایم که یادمان رفته خدایی هست! امام زمانی هست! آخرتی هست و.... 


آقاجان خودت برای ظهورت دعا کن ...

به امید اینکه سال جدید سال ظهور مولا باشد...

" اللهم عجل لولیک الفرج " 

  • خــادم الشــهــدا

امام زمان عج

انتظار

جمعه آخر سال

دلنوشته

نظرات  (۱۱)

  • به یادشهدای گمنام
  • آسمان غرق خیال است کجایی آقا ؟
    آخرین جمعه سال است...
    کجایی آقا؟؟؟

    یامهدی

    ممنون که سرزدید...
  • ღ چـــــــــــــادرخاکی ღ
  • فاطمیه تا حکایت می شود...

    غربت حیدر روایت میشود...

    فاطمیه از جفا شاکی بود...

    ماجرای چادر خاکی بود...

    فاطمیه فصل بیعت باعلی است...

    جرم زهرا گفتن یا "علی" است...
  • مدیون شهدا
  • بهار هر کسی تحویل سال است
    بهار عاشقان دیدار یار است...
    ×الهم عجل لولیک الفرج×
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..
    ممنون بابت تلنگر زیباتون..
    به عقب که می نگرم می بینم کاری نکرده ام که شما را راضی کنم!
    شرمنده ایم آقاجان.. .یامهدی(عج)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از حضور شما
    التماس دعا
  • خادم الزهراسلام الله علیها
  • سلام علیکم ورحمت الله...
    مطالبتون و دلنوشته هاتون خوبه...
    ازاین بابت که همسنگرم شدین خوشحالم...
    با افتخار لینک شدین...
    یا زهراس

    پاسخ:
    پاسخ:
    علیکم السلام ورحمةالله و برکاته
    ممنون
    التماس دعا
  • باشهدا تاشهدا
  • یارب عید است عطا برهمه ده

    بر ماتم واندوه همه خاتمه ده

    پایان غم همه ظهور فرج است

    تعجیل فرج به مهدی فاطمه ده
  • باشهدا تاشهدا
  • مقلب القلوب من چهره ی همچو ماه توست

    مدبر الیل دلم زلف چو شب سیاه توست

    توای مسافر غریب حول این دل مرا

    قلب تمام عاشقان منتظر نگاه توست
    خوشا آنان که با عزت زگیتی بساط خویش برچیدند ورفتند
    زکالاهای این آشفته بازار شهادت را پسندیدند و رفتند....
    سلام بر همسر خوب ومهربان خودم..
    عزیزم من از حال دلت خبر دارم و برات آرزوی شهادت در رکاب امام زمان رو دارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    شهادت هنر مردان خداست...
    بانو جان
    ممنون از این دعای زیبات، ایشالله باهم
    شهادت لیاقت میخواهد که من سراپا تقصیر ندارم...
    برام دعا کن عزیز...
  • ღ چـــــــــــــادرخاکی ღ
  • سال خود را با بهترین ۷سین آغاز کنید:

    سلام قولا” من رب الرحیم

    سلام علئ موسى و هارون

    سلام علئ ابراهیم

    سلام علئ نوح فى العالمین

    سلام علئ المرسلین

    سلام علئ إلیاسین

    سلام هی حتى مطلع الفجر

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور شما و این هفت سین نورانی
    التماس دعا
    سلام .................
    امام زمان اقا جونم میدونم مهربونی ومارو می بخشی ولی واقعا ازت شرمنده ام که این یک سال که گذشت فقط با گناهام بهت سیلی زدم شرمنده ام امام مهربونم..................
    انشاالله شهادت نصیب هممون بشه ........
    التماس دعا
    یازهرا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله در این سال جدید با آقامون عهد ببندیم که با اعمال و رفتارمون سرباز واقعیش باشیم و...
    ان شاءالله شهادت در رکاب مولامون....
    التماس دعا
    یـــ زهــراــــا
    دلم جز هوایت هوایی ندارد
    لبم غیر نامت نوایی ندارد
    وضو و اذان و نماز و قنوتم
    بدون ولایت ، بهایی ندارد
    دلی که نشد خانه ی یاس نرگس
    خراب است و ویران صفایی ندارد
    بیا تا جوانم بده رخ نشانم
    که این زندگانی وفایی ندارد ...
    وبلاگ خوبی دارید امید است در مسیر نشر ارزشهای اسلامی موفق باشید
    ضمنا فرصت کردید به ما هم سری بزنید

    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و توجه و لطف شما...
    دعا کنید برای خدا باشد.
    التماس دعای فرج و شهادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی