پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

وداع با آسمانی ترین ماه زمین

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ق.ظ

نظرات  (۴۹)

  • سیدسعیدرضا
  • پیشاپیش عید فطر روتبریک می گم
  • دیـــــوونه کــــربلا
  • یـک وقـت هــایی هـم هـسـت

    که تـمـــام آرزوی زنـدگیت این مــی شــود که

    کـسـی که دوسـتش داری چـیـزی از تــو بـخـــواهـد..

    مثلا بـخـــواهـد برای "فـــرجش" دعا کنی

    آنگاه

    تــو عاشــقانه بـــه زانـــو در میآیی و میگویی

    "اللهــم عـجل لولـــیک الفــرج"

    به روزم.....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور ...
    ممنون از حضور و دعوت شما...
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..
    ان شاالله ک حال و هوای این ماه..
    با تموم شدنش تموم نشه و همیشگی باشه!
    التماس دعا
    ی ا م ه د ی(عج)
    هو
    سلام زیبا بود
    اگر مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید
    پاسخ به شبهات وهابیت(اقلیت ها)
    موفق باشید
    یا علی ع

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور شما
    حتما...
    واقعا حرف نداشت خیییییلی عالی بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    هرچه هست لطف خدا و عنایت شهداست
    یاران به بسم الله گفتن رد شدند از آب

    من ختم قرآن کردم و درگیر مردابم...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج

    خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

    خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

    خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها

    خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

    خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

    خداحافظ ای بهترین ماه الله

    ---------------------------------

    سلام،خداقوت

    ممنون از حضور گرم و دعوتتون بزرگوار

    پیشاپیش عید سعید فطر بر شما مبارک

    واقعا زیبا بود،قلمتون مستدام

    التماس دعا
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    محتاج دعای خوبانیم
    بله.... موفق باشین انشاءالله.... انشاءالله که از یاران ویاوران واقعی آقا امام زمان باشید و در رکاب آقا به فیض شهادت نائل شوید.... بنده هم ممنون از حضورهمیشگی تون....
  • بزرگــــترین وبلاگ شــهدا
  • خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم
    که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

    سلام پیشاپیش عیدتون مبارک
    زکات فطره برچند دسته واجب نیست:
    1- دیوانه
    2-فقیر
    3- کسی که نان خور دیگری باشد

    حساب کردم دیدم من هم دیوانه حسینم
    هم گدای اربابم
    و هم نان خورشان!!!
    اگر خدا قبول کنه
  • ما با شهدا زنده ایم
  • سلام علیکم
    برادر ارجمند قبول در گاه حق ان شاالله شما هم طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق تعالی...
    ممنونم منم این عید فرخنده را پیشاپیش به شما تبریک و تهنیت عرض میکنم التماس دعا یاحق
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادت
  • محتاج مغفرت
  • پیشاپیش عیدتون مبارک
  • درکوچه پس کوچه های شـــــــــهدا
  • ***میخانه دگر جای من بی سر پا نیست
    بگذار که پشت در میخانه بمیرم***
    خداحافط.... تازه انس گرفته بودیم اما حیف چه قدر زود دیر شد. دوباره وقت رفتن است
    چگونه با مهمانی محبوب خداحافظی کنم؟؟؟ آخر مگر نمیخواندیم و هل یرجع العبد الابق الا الی مولاه؟؟؟!!! نمی دانم کجا بروم...
    مولای من محبوبانت به من آموخته اند که حق مهمان بر صاحب خانه این است که تا چند قدم او را مشایعت کند. شیطان پشت درب مهمان خانه کمین کرده است. منتظر است به عهد خود عمل کند، آخر او که به مهمان خانه ی الهی راهی ندارد پس مشایعتمان کن. اگر آفتاب نگاهت بر ما نتابد دوباره دل ما یخ می زند و ظلمانی می شود.دوباره بازمی گردیم به حال قدیممان...
    یا سیدی و یا مولای... چه زیبا بود این نغمه ها در سحر های ماه خدا. چه زیبا نجوا می کرد امیرالمؤمنین در مسجد کوفه. مولای یا مولی انت المولا و انا العبد و هل یرحم العبد الا المولا
    هرچه بود گذشت. سحرها گذشت، افطارها گذشت، نیمه شب ها گذشت، تشنگی ها و گرسنگی ها گذشت، بخشش ها گذشت و اینکه ما را بخشیدی یا نه هم گذشت. دیگر وقت خداحافطی است. اما خوشا به حال آنانی که عید بخشش گناهانشان را جشن میگیرند اما برای من هم که به ببدی ها و زشتی های قبلم باز میگردم عید است؟؟؟!!
    راستی اسم تشنگی آمد.وقت افطار تا آب می نوشیدم یاد تلذی طفل شیرخواره ای می افتادم.تصویری از کودکی تشنه و مشکی بر دوش در آستان خیمه ی علمدار در ذهنم نقش می بست. یادی از شرمندگی مردی در برابر مولایش از ذهنم عبور می کرد... نمیدانم چرا، اما از هر هرچه فکرمیکنم جز به این نتیجه نمیرسم که این ماه تجلی محرم است و امام حسین تجلی رحمت واسعه ی خدا در این ماه.. شاید به خاطر همین است که خودتان فرمودید اگر کسی بخشیده نشده باشد باید تا روز عرفه صبر کند.آری باید به دامان مولایمان حسین برویم... چه زیبا سروده که: وعده ی عاشق خسران زده ی ماه خدا عصر روز عرفه ،صحن حسین(ع)، کرببلا

    هر آنچه بود گذشت از فضیلت شب قدر
    نگاه من به شب اول محرم توست

    پاسخ:
    پاسخ:
    عاشق خسران زده ی ماه خدا عصر روز عرفه ،صحن حسین(ع)، کرببلا
  • مدیون شهدا
  • به امید اون روز
    ایشالله....
  • شاهین زین الدین
  • رفت از دست من اخر رمضان من نفهمیدم و او رفت چسان
    سپری شد سحر و افطارش نرود از دل من اثارش
    اه ماه رمضان یادت خوش نشوی در دلم هرگز خامش
    کاش هرشب شب زیبایت بود لحظه لحظه به دلم جایت بود
    کاش دائم تو کنارم بودی در همه عمر تو یارم بودی
    کاش بودی همه ی زندگیم عزّت و ابرو و بندگیم
    بهترین ماه تو در دل بودی در بر دوست تو منزل بودی
    می روی و دل من می گیرد ماه من بی تو دلم می میرد
    پیش معبود وساطت کردی پهن تو خوان عبادت کردی
    با تو اوقات خوشی داشت دلم بذر خوبی ز تو می کاشت دلم
    رمضان بی تو دلم تنگ شود می روی و دل من سنگ شود
    رمضان جای تو خالیست مرو بی تو در دل چه ملالیست مرو
    سحر و روزه و افطارت کو؟ خود بگو با دل من یارت کو؟
    رمضان با گل نرگس رفتی؟! ماندم و بی کسی و بدبختی!
    رمضان این دل من می سوزد دل من دیده به در می دوزد
    رمضان یک خبر از یار بده بر دلم مژده ی دلدار بده
    رمضان صاحبم از من راضیست؟ یا که از روزه ی من ناراضیست؟
    خدمت یار سلامم برسان درد و دلها و کلامم برسان
    گو به مهدی دل من قابل کن فیض دیدار رخت شامل کن .
  • پدرآسمونی خودم
  • سلام
    پیشاپیش عیدتون مبارک
    و ان شالله بهترین استفاده رو از ماه پربرکت خدا برده باشیم
  • حضرت معرفت
  • زیباترین غزل شدی که بگویم به اهل شعر
    بی تو غزل به لب من حرام شد
    گفتم شبی کنار تو افطار میکنم
    آقا نیامدی رمضان هم تمام شد
    التماس دعا
  • مدعی انتظار
  • خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم...
    یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟
    عیدتون پیشاپیش مبارک


    http://www.beytoote.com
  • به یاد شهدای گمنام
  • امام علی (ع):
    مَا مِنْ لَبَنٍ یُرْضَعُ بِهِ الصَّبِیُّ أَعْظَمَ بَرَکَةً عَلَیْهِ مِنْ لَبَنِ أُمِّهِ. الکافی ، ج 6، ص 40
    هیچ شیرى که نوزاد از آن استفاده کند با برکت تر از شیر مادرش نیست.
  • آمنین(شهرزاد)
  • علی ع:اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید مى‏گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامت دارد. پس با خروج از منازل و رهسپارى به سوى جایگاه نماز عید، خروجتان را از قبر و رفتنتان را به سوى پروردگار به یاد آورید، و با ایستادن در جایگاه نماز، ایستادن در برابر پروردگارتان را یاد کنید، و با بازگشت‏به سوى منازل خود، بازگشتتان به سوى منازلتان در بهشت‏برین را متذکر شوید....
  • خادمان شهدا
  • خداقوت
    بسیار عالی بود اجرکم عندالله
    ان شاءالله آخرین رمضانی باشه که اماممان را ناشناخته در بین خود داریم
    به امید ظهورصلوات.
    پیشاپیش عید سعید فطر مبارک باد.التماس دعای فرج وشهادت
  • ܓܨشهدای غریبܓܨ
  • فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:

    بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا…
    بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها…
    بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی…
    بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
    و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

    &&عید سعید فطر بر شما مبارک.&&

    ****************************
    سلام علیکم همسنگر.
    طاعات و عبادات شما مقبول درگاه احدیت بوده باشه و این ماه رمضان پربارتر از ماه رمضان های سال های پیش برای شما بوده باشه.
    ممنون از حضور پررنگتان.
    جزاکم الله.
    التماس دعای شهادت
    یازهرا
  • فاطمه باصری
  • سلام

    خدایا
    عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا
    یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا
    عید فطر بر شما مبارک
  • دریـــــــــغ ازیک جوابــــ♦ـ♦ــ
  • سلام
    خسته نباشید ..
    فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
    بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا…
    بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها…
    بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی…
    بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
    و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

    خدایا
    خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده
  • ❃جمـــــلات زیـبـای آخـــــرین یـــــار❃
  • سلام. بغض گلوم میگیره می بینم ماه داره تموم میشه
    سلام
    تو این شب آخری خیلی واسه ما دعا کنید...
    یاعلی...
    نان میخورم ز سفره شاهانه حسین
    فطریه ام ب گردن سالار زینب است...
  • مدافعان حرم
  • کم کم غروب ماه خدا دیده می شود،
    صد حیف که این بساط برچیده می شود،
    در این بهار رحمت وغفران مغفرت،
    خوشبخت آن کسی که بخشیده می شود...

    لحظات آخر ماه مبارکه،التماس دعا.یاعلی
  • یا اباصالح ادرکنی
  • آقــــا جــان!
    عیـد استـــــــ و دلـم خـانـه ویـرانـه، بـیـا

    ایـن خـانـه تکـانـدیـم ز بـیـگانـه، بـیـا

    یـکــــــ مـاه تـمـام میـهمـانتــــــ بـودیـم

    یـکـــــــ روز بـه مهـمـانـی ایـن خـانـه بیـا


    سلام بزرگوار طاعات و عبادات شما قبول باشه ان شاالله .

    همیشه لحظه خداحافظی صاحب خانه کنار در می ایسته و به مهمانانش لبخند میزنه
    لبخند خدا بدرقه زندگیتان...
    پیشاپیش عید سعید فطر بر شما مبارک...

    التماس دعای فرج
    یاعلی
  • ❃جمـــــلات زیـبـای آخـــــرین یـــــار❃
  • سلام بابت فونت خیلی ممنون.کمک بزرگی بود جایگاهتون بهشت ان شا ا...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعای زیبای شما...
    التماس دعای فرج و شهادت...
  • محمدرضا شیخی
  • سلام علیکم.دعا کنید یک رمضان را کامل بتونم روزه بگیرم.اللهم عجل لولیک الفرج

    پیشاپیش عید فطر رو تبریک میگم
    سلام علیکم

    وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن

    میگم شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم . . .

    و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم

    اللّهم عجـِّل لِوَلیـّـِک الفَـرَج

    خدایا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده

    آمین

    عید سعید فطر مبارک

    اللّهم عجـِّل لِوَلیـّـِک الفَـرَج
    اللّهم صلی علی محمدٍ و آل محمدٍ و عجِّل فَرَجَهُم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور، لطف و دعای زیبای شما...
    این عید بر شما هم مبارک
  • باشهدا تا شهدا
  • حرف دل خودم
    اینجا نبودن بسیار خوب است ،عده ای یک شنبه را برای خود عید فطر اعلام کردن و عده ای میگویند ما با عربستان عید میگیرم ودوشنبه را عید گرفتن نمیدانم این ها چرا اینجوری هستند در حالی که نان ونمک این نظام ودولت را میخورند ودر این سرزمین زندگی میکنند چرا ساز مخالف میزنند چرا میگویند این کشور هیچیش سرجاش نیست وبه حرف های اون عربهایی که فقط حامی تروریست هستند وقصد نابودی شیعه رادارند گوش میکنند.
    چرا بازی ایران با کشورهای عربی است دوست دارند که عربها ببرند وتاعربها جلومی افتند از خوشحالی بال وپر درمیارن.
    چراتا اخبار را گوش می دهند میگویند اینا همش دروغ میگویند وحرفهای دروغ بی بی سی را باور میکنند.

    وخیلی ازچرا های بیجواب دیگر...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    حامد جان خدا بهت صبر بده...
    پس ما واقعا نباید ناشکری کنیم..
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • ..............

    تا ز رویت گرفته ام روزه
    جز به یادت نکرده ام افطار
    چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم…
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ..............

    عید سعید فطر و پایان ماه صیام

    بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام

    که تا سال آینده، صفا و پاکی دل

    حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

    ---
    فرا رسیدن عید سعید فطر بر شما مبارک باد.
    و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم .... اللهم عجل لولیک الفرج(بروزم...)
  • مفقود الاثر
  • چقدر سخت است که این عزیزترین عید

    را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم…

    اللهم عجل لولیک الفرج


    سلام مسافر رمضان ، خدا قوت و طاعاتت قبول درگاه احدیت
    ممنونم از همراهیت
    در این آخرین ثانیه های ماه مهمانی چشم انتظار دعایت نیز هستم و پیشاپیش عید فطر را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم و از خداوند در روز عید فطر پیروزی مردم مظلوم غزه را درخواست نماییم.
    تا سلامی و دیداری دوباره التماس دعا چشم به راه نظرات و انتقاداتت هستم.
    یا علی علیه اسلام
    یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور..
    ممنون از حضور و لطف شما..
    همچنین شما..
  • ...نقطه چین تا خـــدا...
  • ماه رمضان رفت ولی یار نیامد
    آن شمع دل افروز شب تار نیامد
    100روز دگر مانده با ناله بگوییم
    ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...
  • الفبای زندگی
  • خداحافظ ای ماه غفران و رحمت
    خداحافظ ای ماه عشق و عبادت
    خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها
    خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی
    خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه
    خداحافظ ای بهترین ماه الله
  • ▂▃▅▆▇█چـــــــــــادرخاکی█▇▆▅▃▂
  • همیشه لحظه خداحافظی صاحبخانه کنار در می ایسته و به مهمانش لبخند میزنه لبخند خدا بدرقه زندگیتان .
    عیدتون مبارک
  • مظهرزیبایی
  • و ای خــــداوند! اینـــــک با او وداع می کنیــــــم،

    هماننــــــد وداع با عزیــــــزی که فراقــــــش بر ما گـــــران استــــ

    و رفتنــــــش ما را غمگیــــن و گرفتـــــار وحشـــت تنهایـــــی می

    کند...

    عزیــــزی که او بر ما پیـــمانی است که باید نگه داریـــم ...

    درود بر تـــــو ای بزرگتریــــن ماه خــــدا، و ای عیــــد دوستــــان

    خـــدا

    درود بر تــــو ای گرامـــــی ترین وقــــت هائی که (با ما)

    مصاحــــــب و یار بـــودی،

    و ای بهتــــــرین مــــــاه در روزها و ساعتــــها.

    درود بر تو ماهــــی که آرزوهــــا در آن نزدیــــک استـــــ

    و کـــــردار (شایسته) در آن پراکنــــده (فراوان) است‏ــــــ

    درود بر تـــــو ای همنشینـــــی که چــــون پدیـــد آید، احترامش

    بزرگ استــــ

    و چون ناپدیــــد شود فقدانـــش دردناک باشـــــد

    فرازهایی از دعای وداع امام سجاد علیه السلام

    چیـــست دلچسب تریـــن عیـــدی این شهـــرالله

    یـــک اذان وقــــــت سحـــــر صحــــــن ابـــاعبدالله

    عیــــد بندگــــی بر همــه ی بندگـــان خـــدا مبارکـــــ
    اللهم عجل لولیک الفرج

    خوشاروزی که مهدی بازگردد
    انالمهدی طنین انداز گردد
    به حق مادرش زهرای اطهر
    به حق فرق اکبر حلق اصغر
    خداونداظهورش دیرگردید
    بسی عاشق در این راه پیرگردید
    مهیاکن تو اسباب ظهورش
    منورکن توگیتی رازنورش
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام،خداقوت

    ممنون از حضور و لطفتون بزرگوار

    وب ارزشمند شما با افتخار لینک شد

    التماس دعا
    یاعلی
    ماه رمضان رفت ولی یار نیامد...

    آن شمع دل افروز شب تار نیامد...

    ۱۰۰ روز دگر مانده که با ناله بگوئیم

    ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...

    عید شما مبارک
    خدایا
    عید است و دلم خانه ویرانه، بیا
    این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا
    یک ماه تمام مهیمانت بودیم
    یک روز به مهمانی این خانه بیا

    سلام بزرگوار
    عید فطر بر شما مبارک
    التماس دعا...
    در دنیا هم میتوان آسمانی بود...

    سلام
    عید شما مبارک


    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
  • محمدرضا شیخی
  • سلام علیکم

    عید فطر بر شما مبارک باد

    دعا برای ظهور آقا و آزادی قدس شریف یادتون نره

    ان شاءالله سال بعد نماز عید فطر با امام زمان(عج) در قدس شریف
  • مظهرزیبایی
  • خدا قوت ...
    امام حسن مجتبى علیه السلام : کسى که در دلش هوایى جز خشنودى خدا خطور نکند ، من ضمانت مى کنم که خداوند دعایش را مستجاب کند .

    (کافى، ج2، ص62، ح11)

    بروزم ... التماس دعای خالصانه برای فرج ...
  • جوانان منتظر
  • اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

    بسم رب المهدی المنتظر

    السلام علیک یاصاحب العـــصـــــر و الزمان(عج) ..

    دیریست که آواره ی دشتی آقا

    رفتی و دوباره برنگشتی آقا

    شاید که تو آمدی و دیدی خوابیم

    از خیر تماممان گذشتی آقا...


    اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
    سلام
    شما چقدر شهید سید مرتضی آوینی را می شناسید؟
    با یک خاطره ، یک روایت یا یک جمله از این شهید بزرگوار دلهایمان را نورانی بفرمایید.
    در پناه حق
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    تا حدودی ایشان را میشناسم...
    در پستهای قبلی در مورد شهید آوینی مطلب گذاشتم ...
    بازهم چشم، حتماً..
  • پدرآسمونی خودم
  • من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم

    نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت

    برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم

    و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی