پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

اطلاعیه سنگر شهدای غریب

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ق.ظ

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فر مایید

شهـــدای غریـــب

نظرات  (۲۰)

سلام خدارحمتشان کندوماراازادامه دهندگان راهشان قراردهد
من هم فامیل این شهیدگرامی هستم کاش نظرویژه ای بماداشته باشدالتماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما...
ان شاءالله..
محتاج دعای خوبانیم
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنند مابقی یک سال را نود بار تکرار می کنند . . .

پاسخ:
پاسخ:
سلام ونور...
بسیار زیبا و عمیق
  • عاشقان ولایت
  • سلام باتبادل لینک موافقین خبرم کنید منتظرنظرات خوبتون هستم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور شما...
    سنگر خوب شما ثبت گردید...
    التماس دعای فرج و شهادت...
  • به یاد شهدای گمنام
  • سلام...
    صرفا جهت خنده...
    ===========
    یه پست بود بااین عنوان:
    "روزه تون رو باچی بازمیکنین؟! "
    جوابهای دریافتی:
    باصبحانه
    با افطار
    با آچارفرانسه
    باروزه بازکن
    باکلید
    باشامپو گلرنگ
    با انبردست
    بارمز یازهرا
    اصلا نمیبندیمش که بازش کنیم
    بازنمیشه، سِفت بستمش
    ملت ازدست رفتن به غرعان!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما...
    خیلی زیبا و جالب بود، عجب ملتی داریم..
  • مهاجر تنها
  • سلام عزیز
    ممنون از حضور و دعوتتون
    وب زیبایی دارین
    شما رو لینک کردم
    خوشحال میشم منو به نام وبم لینک کنین
    خدای شهدا نگهدارتون
    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و لطف شما...
    چشم حتماً...
  • غـُــــروبــــــْ هـــآے لـَـــعنتـے
  • تصمیم با تو که چی ببینی !
    کثیفی پنجره یا زیبایی منظره !
    امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت ی پنجره کثیف...

    سلام...خیلی ممنون
  • ❀ مدافع خون شهید ❀
  • سلام ببخشید دیر به وبلاگتون اومدم
    عیب از کجــــــاست؟ غیبت او بی‌دلیل نیست

    چون ذاتاً آفتــــــاب، به مردم بخیـل نیست

    ما فرع خاک پـای تـ♥ـــو هستیم ـ ای حبیب!

    خاکی که سر به سجـــــده نیارد، اصیل نیست

    باید میان کوره بســــــوزد که گُـل کند

    دل تا میـان شعله نیفتد، خلیــــل نیست

    جایی که جای پای عروج محمّــــد(ص) است

    راهی برای پر زدن جبرئیـــــل نیست

    بعد از دو نیم کردن دل، پــــــا بر آن گذار

    این سینه کمتـــر از وسط رود نیــــــل نیست


    از شـــــنبه درون خود تلنبـار شدیم

    تا آخـــــر پنجشنبه تکــــــرار شدیم

    خیر سرمـــــــان منتظــــــر آقـاییـم

    جمعـــه شد و لنگــــــه ظـهر بیـدار شدیم


    چه غصه ها که برایـم نخورده ای آقـــــا

    حساب زخـم دلـت را شمرده ای آقــــــا…؟

    همیشه نسبت مولا و بنـــــــده این بوده

    که جای من ز خجــــــالت تــــــو مرده ای آقـــــا
    ..............................................................................................................
    سلامتی و تعجیل در ظهور مولایمان ذکر14صلوات.التماس دعا
    سلام دوست عزیزم با حضورتان در وبلاگ گروهی"اندکی صبر سحر نزدیک است"،
    "montazerlabeik.blogfa.com"
    خوشحال میشویم و امیدواریم با نظرات و انتقادات خود باعث خوشنودی امام زمان(عج) بشید.
    یا علی....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور و دعوت شما...
    شعرهای زیبایی بود ممنون...
    چشم حتماً ان شاءالله ...
    سلام با تشکر که سر زدید با افتخار لینک شدید با همان نامی که خواستید امیدوارم با زهم به وبم سر بزنید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
  • پدرآسمونی خودم
  • ای شهیدان ، عشق مدیون شماست """هرچه ما داریم از خون شماست

    ای شقایق ها و ای آلاله ها """ دیدگانم دشت مفتون شماست . . .

    با سلام یاد و خاطره پدر گرامی تان و عمو بزرگ وارتان را گرامی می دارم و

    همچنین درود وصلوات می فرستم به ارواح شهدا و همه همرزمان شهیدم

    خوشبحال شما که نزد خدا ابرو دارین ...

    و بهشت گوارای همه شهیدان بخون خفته ایران ... حال که پدر شدم می فهمم

    جه سخت است از اولاد گذاشتن و به جهاد در راه خدا اومدن .... خدایا کمک

    کن از راه شهیدانم جدا نشیم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور شما...
    واقعاً کسی که خانواده دارد و پدر شده می داند که رزمنده های ما اون موقع چطور از خانواده و فرزندانشون دل میکندند و به جبهه های حق میرفتند... خیلی بزرگ بودند خیلی...
    ممنون که دوباره سرزدید لوگوی شما را قرار می دهم و اگر توانستید شما هم قرار دهید و امیدوارم در چند روزه آینده هم بیایید مطالبم جدید خواهد شد منتظر نظر های گرمتان هستم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما...
    شما کد لوگو رو نفرستادید؟؟
    ان شاءالله...
    اگر می شود لوگوی خود را به جیمیل ارسال کنید امکان کپی برداری در نظرات بسیار مشکل است

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    ممنون از حضور و لطف شما
    کد لوگو به جیمیل ارسال شد...
    سلام با تبادل لینک موافقید؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور ودعوت شما...
    ان شاءالله..
    قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد
    ..........................................................
    بروزم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما...
  • باشهدا تا شهدا
  • سلام حضور دوست و رفیق و استاد خوب ودلسوزم
    امیدوارم حالتان خوب باشد،دلم خیلی براتون تنگ شده خدا کنه تا از این دنیا نرفتم حداقل یه بار دیگه ببینمتون
    تنها دلخوشیم این بود که از دانشگاه برم حداقل هیئت کارخودشو ادامه میده ودر سالهای آینده یه هیئت خوب دانشگاه داره اما توی سایت اصلا ندیدم برنامه ای داشته باشه.
    حال و روزم این روزها خوب نیست.
    نمیدانم چکار کنم خودتان که از عروسی های ما شاید خبر داشته باشی مختلط ورقص و... توی این ماه شهریور که چندتا عروسی از اقوام نزدیک پیش ورو داریم اصلا دوست ندارم برم اما اگر نرم خیلی ها از دستم ناراحت میشن وبرامم مهم نیست که ناراحت بشن ولی بابا و مامانم از دستم ناراحت میشن و دعوامون میشه من تا حالا روی حرف بابام و مامانم حرف نزدم اما نمیدونم چکار کنم خداکنه یا مریض بشم ویا از دنیا برم من رو سیاه رو دعا کنیدگرفتارم بد جورم گرفتارم یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام حامد جان...
    ممنون از لطف شما، استاد؟؟!!! من افتخارم اینه که با شما دوستم...
    منم همینطور خیلی دوست دارم ببینمتون، اینا چه حرفیه ان شاءالله صد ساله بشید...
    هیئت دانشگاه؟!! هنوزم که هنوزه پیش مسئولین از شما و فعالیتهای شما در هیئت میگم... ولی یه جورایی خوب شد کسایی که ادعا داشتند دستشون رو شد و فقط حرف میزدند...
    دعا کن منم یه کار خوب پیدا کنم از این دانشگاه برم، اوضاع خیلی داغونه...
    خدا بهتون صبر بده با مسائلی که باهاش درگیری...
    منم تو همچین موقعیتهایی بودم اما هیچوقت روی اعتقاداتم پانگذاشتم با اینکه باید جلوی همه می ایستادم اما به کسی بی احترامی نمی کردم، خداییش خدا هم تنهام نمیگذاشت و موقعیت رو برای نبودنم جور میکرد، خیلی طعنه ها و مسخره کردن ها رو به جون خریدم اما...
    شما هم توکل کن به خدا و همه چیز رو به دست او بسپار ان شاالله برات درست میکنه...
    راستی نمی تونی مسافرتی، چیزی جور کنی؟؟؟
  • باشهدا تا شهدا
  • باسلام مجددودوباره
    اگرم امکانش هست و دوست داشتید یه واتس اپ نصب کنید تابیشتر در ارتباط باشیم ومطالب زیبایی رو ارسال کنم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور ...
    دوست خوب خودم حامد خان..
    ممنون از پیشنهاد شما فعلاً که زیاد موافق این برنامه ها نیستم...
    1- زیاد وقت ندارم.
    2- اگه هم وقت داشته باشم همین وبلاگ رو بروز کنم خودش کلیه..
    3- ازحضور شما هم با همین مطالب زیبایی که میفرستید ممنونم..
  • ❀ مدافع خون شهید ❀
  • بروزم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضور و دعوت شما
    حتماً
  • باشهدا تا شهدا
  • باسلام

    بله استاد واقعا من از شما خیلی چیزها یاد گرفتم.
    بعضی از استادها فقط چندین برگه رو حفظ کردم امتحان دادم ودیگه چیزی از سرکلاس و اون مطالبی رو که حفظ کردم یادم نیست وبه کارمم نمیاد اما چیزهایی رو از شما یاد گرفتم که از خیلی استادهای دانشگاه یاد نگرفتم
    یه جمله رو که با سید علی بودیم هیچوقت فراموش نمیکنم بهش گفتی سید جان من خودم نمیتونم روی برادرم تاثیر بزارم و وقتی ما خودمون رو مسلح نکردیم چطور میخواهیم دیگران را تغییر بدیم
    حقیقتش خیلی دوست دارم برای چندین روزمسافرت بیام و ببینمتون ولی اینجا ترم تابستان گرفتم و بابامم دست تنهاست و کم وبیش کمکش میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و نور...
    ما مخلصیم حامد جان..
    بخدا نمیدونی چقدر دلم هوای اونروزا رو کرده که با سید میومدید دفترم و دردل می کردیم...
    شما که درست تموم شد و رفتی، سید هم که ترم آخره!!! حالا من موندم و مشکلات و دغدغه هایی که خبر داری و صدام که به هیچ جا نمیرسه...
    هر وقت دلم میگیره و نمیتونم کاری کنم میرم پیش دوستای گمناممون، جایی که دور از همه دغدغه های شهر میتونم یک دل سیر حرف بزنم و گریه کنم..
    دعا کن کارم جور بشه از دانشگاه برم، بخدا دیگه تاب و تحملم داره تموم میشه!!
    خدا بهمون صبر بده ...
    کمک به پدر و مادرت از هرچیز مهم تر و با ارزش تره...
    سلام قبلش کامل اومد ولی بعدش ناقص شد موردی نیست بازم ممنون
  • بانوی بی نشان
  • کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه ادرس منزلمان را می دهیم بدانیم از گذرگاه کدام شهید با ارامش به خانه می رسیم .

    پاسخ:
    پاسخ:
    ..........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی