پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

جامانده از اربعین..

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۰ ق.ظ
*متن قابل کپی در ادامه عملیات*زمزمه حضرت رقیه با امام حسین علیه اسلام- با نوای خادم الشهدا(برای دریافت کلیک کنید) آه، باز چهل روز پیش در عاشورا، ندای«هل من ناصر»حسین بلند شد و کسی که جواب او را داد، شش ماهه بود.چرابه اندازه چهل روز معرفت نداشته ام که باز هم حسین اربا اربا شود ومن در عوض، سینه زن باشم،کاش و ای کاش...گلوی تو بریده است و من سربر بدن دارم جگر تو سوخته و من سیرابم، اصلا با چه رویی من بر این خاک راه می روم..!!!مگر نه اینکه خون و گوشت تو این خاکها را لاله گون نموده است،آیا من به وادی ایمن وارد شده ام که باید با پای برهنه همچون موسی وارد گردم؟آیا من به جمع ملکوتیان راه یافته ام که در آنجا تمامی قدسیان پذیرای زائران هستند؟آری ما توابین دروغگویی هستیم که هرسال شاهد ذبح شدن تو هستیم و دوباره برای تو گریه میکنیم...ای زنده همیشه جاوید که بعد از تکه تکه شدن نیز دست از هدایت و نجات انسانها بر نداشته ای!برایم بگو:ای قرآن ورق ورق شده و ای قرآن نیزه سوار،ای روشنائی تنور خولی،ای ماه شب چهارده که در روز روشن نور ازخورشید ربودی...برایم بگو: همچنان که به زینب در کنار دروازه گفته ای؟چه گفتی به سه ساله ات که ساکت شد؟چه گفتی که مجلس یزید را به هم ریختی؟چه گفتی که مسیحی ایمان آورد؟چه نشان دادی در دیر راهب که راهب،عارف بلکه عاشق شد!؟به حُر چه نشان دادی که سرور عالمیان شد؟چه نشان دادی به زهیر عثمانی مذهب که آنگونه ره صد ساله رادر یک شب پیمود؟ای سلطان بی سپاه، ای چوب خیزران خورده،من جا ماندم ! واکنون سرگشته باکاروان زینب و بدون رقیه جانت  به دنبال سر تو راه افتاده ام تا بلکه آدمم کنی... میدانم آقا که نپذیرفتن من از بدبختی خودم هست...

نظرات  (۲۹)

  • مرکز تخصصی
  • دوست عزیزم کربلا نصیبتان
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف شما همسنگر بزرگوار.. همچنین.. تشکر از دعای زیباتون التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
    سلام ودرود خوشحالم که از پیوندهای وبلاگم شما فعال ومثل گذشته مطلب می نویسد منتظز راهنمایی شما در وبلاگم هستم
    البته قبلا با وبلاگ پرسش مهر 17 خشونت... در خدمت یودم وخالا این وبگاه اگر مقدرواست لینک فرمایید وبنر وبلاگم را در وبگاه وزین تان قرار دهید
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور لطف شما همسنگر بزرگوار.. تشکر از دعوتتون.. ولی آدرس نگذاشتید؟؟ در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...
    سلام.مدیر سایت های The Next World و "جهان آینده" هستم.نمیدونم تبادل لینک و لوگو دارین یا نه.ولی در صورت تمایل به هر کدام از آنها بی زحمت بهم خبر بدین.مایل هستم تا با هم همکاری داشته باشیم.البته موافقت شما در این زمینه مهمه.در این صورت،ان شاءالله ما لینک و لوگوی سایت شما رو در هر دو سایت خودمون قرار میدیم.آدرس سایت ها:
    http://jahane-ayandeh.thenextworld.ir
    http://thenextworld.ir
    نظر خودتون رو برام بفرستین.ببخشین مزاحم شدم.یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف شما همسنگر بزرگوار.. چندیدن و چند مرتبه به سایتتون اومدم و خواستم کامنت بگذارم نشد. لینک سایتتون در وبلاگم ثبت شد. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
  • حـضـرتـــــــ بـاران ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • امام حسن عسکرى علیه السلام :

    نشانه‏ هاى مؤمن پنج چیز است: 1 ـ نمازهاى پنجاهگانه (منظور نمازهای روزانه و نوافل آنهاست که پنجاه رکعت می شو) 2 ـ زیارت اربعین 3 ـ انگشتر به دست راست کردن 4 ـ بر خاک سجده کردن 5 ـ بسم الله الرحمن الرحیم را بلند گفتن.



    با سلام و صلوات و عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و ارزوی قبولی عزاداریها و توسلاتتان به درگاه حضرت حقتعالی . در استانه اربعین حسینی به طرح پربرکت زیارت اربعین دعوتید منتظر مشارکت شما در این زیارت پرشکوه حسینی هستیم.

    لطفا آمادگی خود را جهت مشارکت در ختم زیارت اربعین با ذکر "یاحسین"اعلام فرمایید.
    و بالله التوفیق

    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور لطف همیشگی شما همسنگر بزرگوار.. تشکر از دعوتتون.. یا حسین. مطلبتون بسیار بسیار عالی بود. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...
  • حـضـرتـــــــ بـاران ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین
    با سلام مجدد و درود و صلوات بی پایان بر محمد و آل مطهرشان خداقوت و یارتان باشد و سپاس بی نهایت از مطلب پربار و طراحی زیبای حسینی وار ارزشمندتان زیارت کربلا روزیتان و محتاج دعا
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور لطف همیشگی شما همسنگر بزرگوار.. تشکر از حسن توجه شما.. محتاج دعای خوبان... در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...
  • مرکز تخصصی علوم قرآنی
  • با سلام
    شما نیز با عنوان قرارگاه آسمانی لینک شدید
    به امید تعاملات بیشتر
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف شماهمسنگر بزرگوار.. ان شاءالله.. زحمت کشیدید و بزرگواری کردید. قرارگاه شما هم قبلا لینک شده بود. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت
  • مرکز تخصصی علوم قرآنی

  • سلام

    دوست دارم نظرتون رو درباره این پست به خصوص بدونم
    http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%DA%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%B7%D9%84%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%85-22
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و دعوت شماهمسنگر بزرگوار.. چشم ان شاءالله.. در پناه خدا زهرایی بمانید.
    سلام خوبین ؟

    دعوتتون میکنم به کانالم در تلگرام که ازجنس آرامش خدایی هست

    لینکش آسونه اسمش عشق خدایی هست eshgekhodae@

    لینکشو تو وبلاگمم گذاشتم از اونجا روش بزنین بیاین با گوشیتون
    پاسخ:
    سلام ونور... ممنون از حضور و لطف و دعوت شما همسنگر بزرگوار.. بنده خیلی وقته عضوکانال خوب و عالی شما هستم شماهم اگه افتخار بدید و عضو کانال بنده بشید ممنون میشم ادرسش رو توی وبلاگم قراردادم. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت.
    با سلام خدمت شما بزرگوار

    ممنونم از این که به وبلاگ بنده تشریف اوردید

    با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف شما.. سنگر خوب شما هم با افتخار لینک شد. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...
  • حـضـرتـــــــ بـاران ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • با سلام و صلوات و عرض تبریک ماه سرور و شادمانی اهلبیت (ع).سپاس از حضور همیشه بزرگوارانه و لطف و مشارکتتان در زمزمه های اسمانی. جزهای27-28و 30 ثبت و تقدیم حضور ارزشمندتان و جزء 29 قبلا انتخاب شده چنانچه مایل باشید نور دیگری را تقدیم حضورتان نمایم فعلا جزء 26 را بنام شما ثبت نمودم و منتظر فرمایشاتتان هستم جزاکم الله خیرا

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف همیشگی شما.. شما صاحب اختیارید. زحمت کشیدید.. در پناه خدا زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

    چهل روز بغضی گلویش فشرد
    چهل روز بی غصه آبی نخورد
    چهل روز او در جهادی مدام
    علمداری کربلا را نمود

    پیامبر(ص) :به وسیله من هشدار داده شدید و به وسیله على علیه ‏السلام هدایت مى‏ یابید و به وسیله حسن احسان مى‏ شوید و به وسیله حسین خوشبخت مى‏ گردید و بدون او بدبخت. بدانید که حسین درى از درهاى بهشت است، هر کس با او دشمنى کند، خداوند بوى بهشت را بر او حرام مى ‏کند.
    البرهان فی تفسیر القرآن ج3 ، ص232

    اربعین حسینی بر دوستان تسلیت باد
    پاسخ:
    کنار قدمهای جابر، سوی نینوا رهسپاریم ستون های این جاده را ما به شوق حرم می شماریم... سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف همیشگی شما بزرگوار.. ان شاءالله زیارت با معرفت.. التماس دعا برا جامونده ها.. در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
  • حضرت باران مهدی صاحب زمان
  • با سلام و صلوات و خداقوت همسنگر ارجمند احتراما به ختم قرآن کریم دعوتید. لطفا جهت مشارکت در ختم پرخیر وبرکت قرآن کریم جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید. جزاکم الله خیرا
    ملتمس دعای خیر دعای فرج


    ختـم قـرآن مبیـن در ابان مـاه تـوام بـا تدبـر در آیاتــــــ

    نیت ختمها تعجیل در ظهور و حضرت ولی عصر ختم قرآن گروهی هر ماه برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر(عج)

    و سعی و تلاش جدی در تهذیب نفس ( انجام واجبات و ترک محرمات جهت خشنودی حضرت)


    و آمادگی برای سربازی امام زمان عج الله و شهادت در پیشگاه مولا

    و ذخیره آخرت و چراغ شب اول قبرمان باشد



    به نیابت از تمامی شهدا و امام شهدا

    زمان قرائت: از اول تا پایان ابان ماه


    http://hazratbaran.blog
    .ir/
    پاسخ:
    سلام ونور.. ممنون از حضور و لطف همیشه نورانی شما بزرگوار.. جزء 30 به نیابت از شهید ابراهیم هادی،شهیدمحمدحسین محمدخانی،شهیدعلیرضاحجتی در پناه خدا و امام زمان(عج)زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت
  • الهـــــــــــی
  • سلام

    از عاشوراییان پیدا شدند

    باز هم سوداییان شیدا شدند

    اربعین غصه های گل کجاست

    اربعین ناله بلبل کجاست

    اربعین عشق، عباست چه شد

    اربعین فریاد احساست چه شد

    اربعین یعنی یگانه‌ شدن با کربلا

    و بیگانه‌شدن از هر آنچه کربلا ستیز و کربلا گریز است

    چهلمین روز شهادت الگوی حریت برای تمام بشریت ، تسلیت و تعزیت ...

    موفق باشید.
    پاسخ:
    حیف از این آقا که بی یاور میان ما رهاست بردلش هردم هجوم اشکها و غصه هاست خوش به حال انکه با اخلاص گردد نوکرش بر لبش گوید دمادم، عشق ما مهدی(عج)کجاست سلام ونور ممنون از حضورهمیشه نورانی و سبز شما بزرگوار... تاخیر و قصور بنده رو ببخشید و حلال کنید.. در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
  • هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع)مراغه
  • کسانی که دین را بدون آگاهی سیاسی به مردم معرفی میکنند، متوجه این خطر
    بزرگ نیستند که سیاست معاویه صفتان در نهایت به گودال قتلگاه ختم میشود
    مردمی که سیاست ندانند مورد بهره برداری قرار میگیرند

    التماس دعا
    پاسخ:
    حیف از این آقا که بی یاور میان ما رهاست بردلش هردم هجوم اشکها و غصه هاست خوش به حال انکه با اخلاص گردد نوکرش بر لبش گوید دمادم، عشق ما مهدی(عج)کجاست سلام ونور ممنون از حضورهمیشه نورانی و سبز شما بزرگوار... تاخیر و قصور بنده رو ببخشید و حلال کنید.. در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
    السلام ای وادی کربلا
    السلام ای سرزمین پر بلا
    السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
    السلام ای کشته های بی کفن
    اربعین حسینی برشما تسلیت باد
    پاسخ:
    سلام ونور.. ایام بر شما هم تسلیت..
    امام صادق(ع): آسمان چهل روز در عزای حسین(ع) گریست.
    اربعین حسینی برشما تسلیت باد
    پاسخ:
    حیف از این آقا که بی یاور میان ما رهاست بردلش هردم هجوم اشکها و غصه هاست خوش به حال انکه با اخلاص گردد نوکرش بر لبش گوید دمادم، عشق ما مهدی(عج)کجاست سلام ونور ممنون از حضورهمیشه نورانی و سبز شما بزرگوار... تاخیر و قصور بنده رو ببخشید و حلال کنید.. در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما

    ,

    سلام دوستان ، حتما تا امروز اسم pivot به گوشتون خورده !

    در مورد ارز تازه متولد شده pvt چی ؟

    کلا در حدود ۱۵ پست گذاشتیم تو کانال تلگــرامیمون ، با توضیحات کامل :

    https://t.me/pivot62


    ,
    --------------
    http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روش کسب درآمد ماهانه صد در صد تضمینی و واقعی و رایگان فقط و فقط یه نگاه به لینک بنداز بروی پیوستن بزن و ویدیو آموزشیو ببین
    http://yon.ir/ezpay
    http://yon.ir/ezpay2
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • نازنین کیانی
  • سلام ببخشید من قبلا یکبار به شما پیغام دادم ولی جواب بنده را ندادید من خیلی خیلی از وبلاگ شما خوشم اومده تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم اما مثل اینکه شما قابل نمیدونید راستی من یه چیزی را نمیفهمم الان که هرکسی وبلاگ درست میکنه سریعا کسب درآمد هم از طریق بازدید کننده هاش شروع میکنه اما شما در واقع هیچ سودی از این وبلاگتون نمیبرید من بایکی از سایت های بزرگ پاپ آپ کار میکنم از سایت های پاپ آپ قبلی واقعا بهتره به ازای هر آی پی 160 ریال و اگر کاربر طلایی شوید 180 ریال به ازای هر آی پی میده و رتبه ایرانش هم دو رقمی هست لینکش :
    http://yon.ir/RLONf
    راستی لینک سایت بنده جهت تبادل لینک با شما بزرگوار :
    http://wonder-land.rzb.ir
    اگر به تبادل لیک تمایل داشتین خوشحال میشم منو لینک کنید و سپس سریعا به من اطلاع بدهید تا شما را لینک کنم ممنون از شما
  • حضرت باران مهدی صاحب زمان
  • با سلام و صلوات و عرض تسلیت ایام حزن و اندوه. با احترام به ختم صلوات هدیه محضر مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه، شهادت کریم اهل بیت امام حسن و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام
    و صلوات خاصه هدیه محضر مبارک حضرت علی بن موسی علیه السلام دعوت دارید لطفا جهت مشارکت در این طرح پربرکت و مقدس تعداد صلواتهای هدیه خود را اعلام بفرمایید

    جزاکم الله خیرا



    ختم صلوات هدیه محضر مقدس

    پیامبر اعظم صلی الله علیه، شهادت کریم اهل بیت امام حسن و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام

    و
    ختم صلوات خاصه حضرت علی بن موسی علیه السلام در ایام شهادت



    نیت ختمها

    تعجیل در فرج ، سلامتی و تسلی قلب محزون و رئوف مولا صاحب الزمان روحی فداه

    و تهذیب نفس (انجام واجبات و ترک محرمات)

    و آمادگی برای سربازی امام زمان عج الله و شهادت در پیشگاه مولا
    و ذخیره آخرت و چراغ شب اول قبرمان باشد


    مهلت قرائت: یک هفته

    آجرک الله یا صاحب الزمان
    پاسخ:
    حیف از این آقا که بی یاور میان ما رهاست بردلش هردم هجوم اشکها و غصه هاست خوش به حال انکه با اخلاص گردد نوکرش بر لبش گوید دمادم، عشق ما مهدی(عج)کجاست سلام ونور ممنون از حضورهمیشه نورانی و سبز شما بزرگوار... تاخیر و قصور بنده رو ببخشید و حلال کنید.. در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید. التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی