پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

سنگر شهید علیرضا حجتی

پــرواز تا خــدا

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...
شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست!!!
**شهیـــد سید مرتضی آوینـــی**

ســـلام و نــــور
به سنگر پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند ."جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـــد علیـرضــا حجتـــی صلوات"

پیوندها

داروی مؤثـــر

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱ ق.ظ

اومد و بهم گفت: میشه ساعت 4 صبح بیدارم کنی تا داروهام رو بخورم؟

ساعت 4 صبح بیدارش کردم ، تشکر کرد و بلند شد از سنگر رفت بیرون

بیست الی بیست و پنج دقیقه گذشت ، اما نیومد ... نگرانش شدم

رفتم دنبالش و دیدم یه قبر کنده و توش نماز شب می خونه و زار زار گریه می کنه

بهش گفتم: مرد حسابی تو که منو نصف جون کردی می خواستی نماز شب بخونی

چرا به دروغ گفتی مریضم و می خوام داروهام رو بخورم؟

برگشت و گفت: خدا شاهده من مریضم ، چشمای من مریضه ، دلم مریضه

من شانزده سالمه چشام مریضه چون توی این شانزده سال امام زمان عج رو ندیده

دلم مریضه ، بعد از 16 سال هنوز نتونستم با خدا خوب ارتباط برقرار کنم

گوشام مریضه ، هنوز نتونستم یه صدای الهی بشنوم ....

 

                                          خاطره ای از زندگی شهید صاحب الزمانی

                                              روای: آقای زرگران " همرزم شهید"
                                        
یک بیمار پردرد نوشت :

خدایا!

کار من از چشم درد و گوش درد و مریضی دل گذشته

کور و کر و دل مرده شدم

معرفت شهید صاحب الزمانی ام آرزوست ...

کاش بتونم اهل داروهایی بشم که این بنده ی شانزده ساله ات مصرف کرد و خیلی

زود خوب شد ...

کاش ...

اللهم الرزقنا ...

نظرات  (۹)

  • من وبابای شهیدم
  • کوچه هایمان را بنام شهدا کردیم تا هر وقت از آن عبور کردیم بدانیم برای رسیدن به منزلمان چه خون هایی داده ایم .

    پاسخ:
    پاسخ:
    کوچه هایمان را بنام شهدا کردیم تا ...
    سلام همسنگر عزیز
    ممنون از حضور شما
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام.خداقوتـــــــــــ.

    یک کارت برای امام رضا ، مشهد.

    یک کارت برای امام زمان ، جمکران.

    یک کارت برای حضرت معصومه ، قم. این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح.


    چرا دعوت شما را رد کنیم؟ چرا به عروسی شما نیاییم؟ کی بهتر ازشما؟ ببین همه آمدیم. شما عزیز ما هستی


    حضرت زهرا آمده بود به خوابش، درست قبل از عروسی!

    شهید مصطفی رداّنی پور

    انشالله شهیدبشید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعا و حضور شما
  • چادرخاکی
  • مکه برای شما ، فکه برای من
    بال نمی خواهم
    این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند …
    شهید آوینی
  • مدیون شهدا
  • گونی های‌ نان ‌خشک راچیده بودیم کنار انبار.حاجی وقتی فهمید خیلی عصبانی شد. پرید به ما که«دیگه چی ؟ نون خشک معنی نداره.»

    ازهمان موقع دستور داد تا این گونی ها خالی نشده کسی حق ندارد نان بپزد و بدهد به بچه ها.

    تامدتها موقع ناهار و شام، گونی ها را خالی می کردیم وسط سفره ونان های سالم تر راجدا میکردیم و می خوردیم .
    شهید ابراهیم همت
    ---------------------
    سلام .ممنون

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام همسنگر
    ممنون از حضور شما

    " خیالم راحته

    که اگه زمستون هر چقدرم سرد باشه

    رفقایی مثل شما دارم که دمشون خیلی گرمه! "

    سلام رفیقم [گل]

    پاسخ:
    سلام ونور...
    ممنون از حضورو لطف همیشه سبز شما
    ان شاءالله این رفاقتها، ختم به شهادت بشه...
    در پناه خدا و امام زمان (عج) زهرایی بمانید.
    التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت

    سلام [گل]

    ثروت من یک ثروت مادی نیست

    بلکه  داشتن دوستی مثل شماست،

    یک هدیه گرانبها از طرف خداوند.[گل][لبخند]

    پاسخ:
    دوست خوب مانند گوهر نایابی است که به دست آوردن آن سخت و نگاه داشتنش سخت تر..

    سلام [گل]

    از نهضت قاطعانه روح الله
    شد دست ستمگران ز ایران کوتاه
    با دست تهی و این همه پیروزی
    لا حول و لا قوت الا بالله

    [گل][گل]دهه فجر و 22 بهمن بر ایرانیان همیشه سربلند و سرافراز مبارک باد[گل][گل]

    پاسخ:
    سلام ونور..
    ممنون از حضور همیشه سبز شما،
    در روز میلاد آقا جوادالائمه، مشهد الرضا نایب الزیاره بودیم
    در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید.
    التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

    سلام دوست عزیز و بزرگوار

    من هنوز اسم مبارک شما دوست عزیز رو نمیدونم

    خوشا به سعادتتان

    زیارت قبول
    خیلی برای ما روسیاهان دعا بفرمایید

    پاسخ:
    سلام ونور..
    بنده خادم خادمای شهدا و اهل بیت هستم،
    بنده روسیاه درگاه خدا، ان شاءالله که عبد باشم..
    اسمم مجتبی و فامیلم حجتی و اهل یزدم..
    نایب الزیاره همه رفقا بودیم..
    در پناه خدا و امام زمان(عج)زهرایی بمانید.
    التماس عای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

    سلام [گل]

    پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله فرمودند:

    «عَلیٌّ یَعسوبُ المُؤمِنینَ
    وَ المالُ یَعسوبُ المُنافِقینَ»

    على پیشواى مؤمنان
    و ثروت پیشواى منافقان است.

    الأمالى طوسى، ص 355

    میلاد مولی الموحدین
    اسدالله الغالب
    امیرالمومنین
    حضرت علی بن ابیطالب
    و روز پدر
    بر شما مبارک باد[گل][گل][گل][گل][گل]

    پاسخ:
    سلام و نور..
    این عید بزرگ بر شما دوست عزیز و خانواده محترم مبارک
    در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید.
    التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی